Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under november 2011

:((

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 november 2011 22:57

Hej älsklingar ! Inte bloggat på typ en vecka, jag vet.. Flåååtttttt! Men min dator funkar inte :( sen fick jag fixa bloggplatsen-app till funken heller. Men iallafall så gör jag ett snabbt litet inlägg från funken nu innan jag somnar . Blir en sjukt lång dag imorgon på ellfolk , UET hela dagen, 8.00-20.00 Haha iaf, det blir säkert kul .. Idag vs vi i ellfolk och la golv också, tränade lite på låtarna iså. Skrattade sönder också, haahaha ! Ska sova nu, puss Texten blev ju jobbigför jag skriver från funken -.-Gnatt <3

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 november 2011 22:41

inte skrivit någe idag, vet ..

men iallafall så ska jag sova nu, så skriver inte mer än såhär nu heller ;p


men, ginatt !

'jag'älskar'er'

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 november 2011 22:06

En saknad, en sorg, en jävla massa minnen
Det finns något inom mig som aldrig  någonsin försvinner
En obeskrivlig känsla, både kärlek och hat
Saknar livet som vi hade men jag börjar tätt förstå
Det kommer aldrig tillbaks, man måste glömma det som var
Du har förändrat dig så  mycket, du är inte den du var
Du är lycklig utan mig, jag ser du skrattar och  du ler
Men vad fan ska jag göra, jag bara fejkar mer och mer
Jag säger att  jag glömt de, jo att allt är helt okej
Men fuck it, hur ska jag nånsin glömma  dig
Det var du och jag för alltid, det var så det skulle va
Det var bara  med dig som jag kunde må bra
Men nu är det försent, jag har förlorat allt det  bra
Det enda jag har kvar är tomma ord som du sa

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 november 2011 20:45

hejsan allaaaaaaa! hehehe ;d

idag va det skola, det va väll helt okej..

sen efter skolan satt vi kvar och pratade och skrattade ett tag, sen ah.

tog bussen hem någon gång, åt mat, duschade, gjorde lite so och engelska,

ska snart plugga spanska och göra mer so..

sen titta jag på tv en liiiten stund också, eller ja..

satt vid tvn och gjorde engelskan..

börjar bli trött nu, men ska typ göra lite på son nu, för måste lämna in den imorgon ! :sss



posss

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 november 2011 21:54

hejsan,

inte skrivit någe idag, för..

jag har varit i skolan, sen va jag med ida å julia ett tag, sen drog vi till kyrkan för fackelvandring med konfirmationen , eller vad det nu heter..

vi gick till kyrkogården å kapellet osv, sen grät typ jag å alla mina bästavänner, då när vi satt där..

men iallafall, sen kom mormor och morfar och hämtade mig, skjutsade hem mig :')

tack så mycket , loveu :*


sen kom jag hem vid kvart över 8/halv 9.

då fixade jag mat, fast orkade inte laga någe så kokade nudlar -.-'

haha, sen tittade jag på tv en liten stund, men var påväg att somna, så gick å starta datorn , borsta tänderna osv,

sen nu ligger jag i sängen med datorn i knät och ska sleepa, poss!

loveuuuu !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 november 2011 22:35

TJENIIIS !

idag va det skola osv, sen efter skolan satt jag kvar och pratade med mina vänner i typ 1 timme.

tog 16.40 bussen hem , eller ja.. den gick typ 16.50 för att buss-chaffiiissen va pantad..


sen iallafall så typ, kom jag hem kvar över 5 kanskeeeee, då .. gick jag på toa, släppte ut hundarna, startade tvn, tände lite lampor osv,

sen vid halv 6/6 åt jag mat, sen tittade jag på tv också.

vid sju kanske(?) hoppade jag in i duschen och tog en långdusch (A)

varmvatten♥


aja, har inte gjort nå mer än det , så har inget mer att skriva eller jo..

 

Grattis LovisaBäckström,

14 år nu hjärtat ♥

jag älskar dig, puss :*


nu ska jag sooova , goooodnight !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 november 2011 07:00

hejsan sötnosar där ute !

jag känner mig faktiskt väldigt duktig, jag gick upp första gången första larmet ringde ! :)

hade 8.. mmen, det spelar ingen roll för jag gick upp på första så . (A)

ska snart gå till bussen, skriver säkert när jag kommer hem eller någonting, adios !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 november 2011 17:14

hej på er ,

jag ska snart äta någe, orkar inte laga mat så miikrar nog nåt istället, typ kyckling och pasta grej eller potatisgratäng å kött tror jag... :p

men iallafall så , idag har jag inte gjort så speciellt mycket, tagit lite kort, lyssnat på musik, sjungit, tittat tv, suttit vid datorn, matat hundarna å varit ute med dom, alltså, typ på tomten.

storebror kommer snart hem, då tror jag att han ska gå ut med dom på en liten promenix.

ikväll blir det duscha och ta det lugnt, sen sova tidigt eftersom det är skola imorgon.

är faktiskt riiiktigt trött !

kommer inte komma upp imorgon utan att mammis säger åt mig å gå upp?! :'o

men iallafall, man kan ju försöka, jag måste ju gå upp så,

 

nej har inget att skriva + jag svälter ihjäl, så nu ska jag äta !

adios, lav ya !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards