Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under november 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 november 2011 13:11

hallåååe sötnosar

nu är det såhär att jag har sjukligt tråkigt och har varit vaken sen typ 9 utan att göra något..

Hahaha, men , ska väll hitta på någe, tror att jag ska ta bilder och fixa en ny header nån gång,

men bilder kan jag ta nu , orkar inte fixa header nu men..


har ju inget minneskort till kameran, eller jo.. men det funkar inte.

mammis och pappsen har ju med sig det som funkar eftersom det är till deras kamera.

ha det bäst i egyptien , älskar er ! ♥


men va tusan, jag kan ju ta kort med funken, ;)

adios babesss ;) :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 november 2011 00:02

häi !

jag är dödstrött så ska sova nu, ska upp och ge hundarna mat imorgonbittiiii också,

så måste sova, för att orka gå upp...

men iallafall, skriver väll imorgon eller så, poss !

jag älskar er som in i bombens mycket , :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 november 2011 21:17

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 november 2011 15:36

hejsan !

jag har städat typ hela dagen o:

känner mig faktiskt väldigt duktig, jag har tagit upp ALLA kläderna som låg på govlet i mitt rum, tvättat insidan av mitt fönster (mammis tvättade utsidan), dammsugit, bytt sängkläder, osv !

så nu är jag döööötrött , hahahah :(

hungrig är jag också ..

ska duscha snart tror jag, eller så gör jag det ikväll jag vet inte..

men iallafall så , tror jag att mammis skalar potatis, det låter som det, HAHAH xd

men , nu ska jag typ dö lite sen skriver jag nog senare :)

nejmen seriöst jag ska viiiiila, typ dega sönder :*


jag älskar er , poss !

duktig, visst? (A)

 

:)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 november 2011 11:45

hejsan !

skrev väll inge igår?

orkade inte, efter skolan va jag dööö trött så somnade i soffan tror jag..

aja, nu skriver jag iallafall...

idag va det skola, det va väll helt okej.

sen efter skolan så , mötte jag Jonna utanför skolan osen så åkte vi buss hem till henne.

sen så tittade vi lite resturangmenyer på hennes dator , heheh

sen gick vi ner på stan, tittade i lite affärer oså.

sen så gick vi till nån resturang men den va full, så då gick vi runt halva stan typ , sen gick vi till 'ming palace' :)

ojuste, först av allt när vi kom till stan hämtade vi våra biobiljetter.

men iallafall så satt vi på ming ganska länge och åt, :))

sen när vi hade ätit klart så gick vi till "Willys" och köpte dricka och choklad.

sen gick vi till bion och trodde att vi skulle vara tidiga å att det inte skulle vara nå folk där, men HA där hade vi fel.

det va smooockat där man sitter å väntar, hahaha xd

sen stog vi där ett tag, så träffa vi några som Jonna känner oså.

Sen så kom Emil, Emma å Emils kompisar in på bion också,

så då gick vi å hälsa på dom :p


sen iallafall så tittade vi på Breaking Dawn :')

den va awesome :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD


ska sova nu, puss

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 november 2011 19:51

hejsan,

har inte så mycket att säga om dagen, eller..

skola först, typ prest, engelska, svenska, lunch, ep å idrott.

sen så, ah jag gjorde bort mig några gånger i matsalen, HAHAHAHAH x'd

jag dör på mig själv.... :(

HAHAHAH, aja...

sen efter skolan så gåsade jag med Ida och Julia, mest skrattade , drack oboy, filmade när vi töntade oss , osv HAHAHAHA

sen låg vi på Julias köksgolv och sjöng, myyyste och tog lite kort (A)


orkar inte föra över alla bilderna till datorn nu, så..

tar den som jag la ut på facebook från funken,

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 november 2011 20:34

hej på er..

uppdateringen här har varit kass den senaste tiden, för..

ja, jag har umgåttsats med mina underbara vänner :DDDDDDDD

ni är grymma tjejer !

19/4-2012 -västerås, LääääNGtaR oÄndLLiigT ! :')

aja, ähm..

har inget att skriva just nu och jag ska duscha nu så har ändå inte tid,

poss


loveya!

men bjussar på en video som ni kan lyssna + titta på medans ni äter eran kebabkyckling !
HAHAHAHAHAHAHAH, bara Julia som fattar trorjag, hahahhaha xd


den grabben har talang !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 november 2011 19:05

hejsan !

har inte skrivit någe här på bloggen på hela helgen, jag vet..

men i fredags va det skola, sen tog jag och mammis bussen hem , sen försökte vi få igång min nya funk (A)

sen så åkte vi till Sara å cåååmpaniiie :D

hahah, sen åt vi och tittade på idol oså där, åsen, så åkte vi hem vid 12, då hade jag sjukligt ont i huvet , så ..

tog en huvudvärkstablett sen gick jag å la mig.

sen igår, så .. vaknade jag vid 11, då gick jag upp, hade asont imagen för att jag va så hungrig, så jag värmde potatisgratäng i mikron och sen smooockkka jag i mig de ... :D

sen orkade jag inte sitta vid datorn någe, + vi försökte fixa mobilen då också,

sen vart det bara att jag inte ens startade datorn.

tittade facebook oså på mobilen...

hitta inte bloggplatsen-appen så jag kunde inte skriva någe här via funken...

men nu så , sitter jag iallafall i soffan och pappsen sitter i en fotölj/fåtölj eller vad det heter , och mammis kommer väll snart hem hon är och skjutsar hem Jonna och Billy.


idag va det konfirmationsträff, så hann inte skriva någe imorse innnan jag åkte dit, sen slutade det 3, men vi fick gå därifrån typ kvart över 3 -.-'

hahahahah, sen så , kom jag väll till bilen vid 20 över, då åkte vi till stan och hämtade jonna å billy,

sen åkte vi hem och åt oså, sen fikade vi.

tårta oså, eftersom att det är Fars dag idag :)

GRATTIS eller vad man nu säger PAPPSEN! :DDDDDDD

nu orkar jag inte skriva någe mer, men..


eller, Billy har fixat min mobil nu också, så nu kan jag ringa å messa med den också (YYYY)

TAAACK (A)

skriver senare eller någon annan dag, poess

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards