Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under juni 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 juni 2010 16:34

ehm..

jag är dålig på detta, jag vet.

men ni får stå ut me de ;)

jag har inge o skriva men jag tänkte att det v länge sen jag skrev nåt här (?)

ehm..


Varje gång jag ser dej är det som om allting stannar till.

och jag vet inte varför men varje gång jag ser dej känenr jag att det enda jag vill

är att komma dej nära.

det är samma sak

varje gång vi ses.




:D


haha jag hade inge ogö :S

haha

omg

min humor får jorden att snurra.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

ehm..


6d <333333333333333

7b </3





fyfan, åh.

kommer sakna alla så sjukt me mycket!

jag <3 6d !



hehe, hejdå! :D

puss :*

fan va dålig jag är på detta..

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 juni 2010 18:12

hej alla och förlåt igen för min dåliga uppdatering :/

den är mycke bättre på min bdb :$

@ensamfflickaa



okej nu är det så här att jag har skrivit en låt :$

o den är till EmiliaElisabethLindström!

jag älskar dej :*

 

 

Min bästa vän – Inaah

 

Vi va bästa vänner och gjorde allt tillsammans.

Men allt försvann med åren, jag orkar inte andas.

Alla gånger det va du och ja , lixom vi.

När jag tittade över ett gav fullt av folk, va det bara dej jag såg.

Inga lögner, bara värme.

Du stötta mej och fanns alltid vid min sida.

 

Rfr.

Du förstår inte hur mycke jag saknar oss.

Jag tänker tillbaks, då vid bryggan.

Du är min bästa vän, jag älskar dej för den du är.

Jag vill inte vara ensam, sötnos du är allt.

Vill inte ha någon annan, jag vill få dej tillbaka.

 

Har jag dej har jag allt, då kan jag skita i allt annat!

Våran vönskap, inga falska rykten, du är den som betyder.

Jag kan kalla dej kta vän, för du är inte den som sviker.

Jag vill att du ska veta jag älskar dej och du är min bästa vän..

 

Rfr.

Du förstår inte hur mycke jag saknar oss.

Jag tänker tillbaks, då vid bryggan.

Du är min bästa vän, jag älskar dej för den du är.

Jag vill inte vara ensam, sötnos du är allt.

Vill inte ha någon annan, jag vill få dej tillbaka.



fick bli den här bilden för, det gick sjukt långsamt att ladda upp bilder...

så då fick det bli en bild som jag redan hadeuppladdade och det här va den enda som hon va me på :* 

  

<3

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 juni 2010 17:58

This isn't a fairytale,

why can't you see..

my life is hard enough without the words you say.

every time I see you I just want to run away.

you're not good for me.

just go, go, go.

please leave me.

please.

:)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 juni 2010 16:45

Grattis till Emma som tog studenten idag!   


Hihi hej alla :)

jag hhar ganska tråkigt, så jag tycker att alla ska kommentera min bdb @minnaparkkila :)

för jag tycker att det skulle va snällt (y)


sen tycker jag att nån kan komma hit ikväll?

aja, hejdå  alla sötnosar :*<3




<3

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 juni 2010 17:01

Hej alla och förlåt för min dåliga uppdatering  


Har hänt massa roliga saker, typ sexans dag.

Klassresa o massa mer..


Sexansdag, vi sov i skogen oså :), cykla runt i torshälla på natten. :D

sen typ, kom de jue massa småfolk på dan oså .. :)

ganska trött va jag, efter at ha sovit 4 minuter den natten :)




Klassresan va BÄST!

bodaborg :D

åkte dit i söndags o kom hem igår :/

ville va där längre, hade så jävla kul me klassen .

6D , är världens bästa klass!

inte länge kvar me er :/


kommer sakna er som FFFFFFFFFFAN!

ååh :'(

vill inte splittras, :o




ska typ träffa dom nya klasserna idag på nå föräldrarmöte ..



hejdåalla söta som läste    



bjuder på en bild från bodaborg! :D  


6D<3

 

7B

 


Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards