Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 mars 2011 21:30

nu ska jag bara packa, sen ska jag sova..

imorgon blir det skola till typ 12, sen åka hem med mamma.

sen åker vi till ULLARED ! :'DDDDDDDDDD

 

tänker vad jag ska packa, o vad jag ska köööpaaaaaaa 8DDDDDD

 

 

Muhuhuhuhu, läääängtar!

 

hinner KANSKE skriva imorgon, annars blire ingen uppdatering förns på söndag/måndag... ;ooooooo

mihihihi, men ni vet att jag älskar er, eller hur? :dddddddddddd

 

pusssssssssssssssssssssssss♥

~bilder-i-repris~

         

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 mars 2011 19:48

det är ingen som fattar, alla bara kollar snett

kniven i ryggen, är det bara jag som känner hur det svider?


that'slife..

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 mars 2011 19:01

It only hurts when I'm breathing!


jag har världens finaste bästavänner!

 

jag okrar inte skriva om dan.. men iaf ;p

 

 

ULLARED imorgon! :'dddddddddddd

LOOOOVE IT ♥

 

 

skriver sen, pusshejdå♥

vi hörs, hareeeeeee awesome!

jag älskar er, :*

 

bjuuuuusssar på 1 bild (;

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 mars 2011 21:32

It only hurts when I'm breathing,
My heart only breaks when it's beating,
my dreams only die when I'm dreaming,

 

 

                 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 mars 2011 20:15

ingen tänker, ingen kan tänka. ingen bryr sig, ingen som vet hur det känns. ingen annan som har fått såren av orden. ingen av er som har fått kniven i ryggen..

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 mars 2011 20:02

Try your best to break me, try your best now baby..

It wont be so easy this time, cause baby..

You can't break a broken heart..

 

alltärskit,

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 mars 2011 19:44

Varför har du sagt till dom att det är jag som har berättat? Varför tror alltid ALLA att det är mitt fel? Varför  kan ingen fucking ta mig på allvar?

 

Helt ärligt, det är ALDRIG någon som bryr sig om mina känslor, ellerhur?

det är inte alltid mitt fel, det är inte alltid jag som berättar saker och ting.

Det är inte alltid JAG som gör FEL!


men så är det inte någon som tänker, eller hur?

 

ni tänker bara på er själva, ni tänker bara på era fucking känslor!

ni tänker aldrig på någon annan, någon annans känslor, eller att ANDRA får skulden för saker..

öppna era jävla ögon någon gång..

kan ni inte tänka på mina känslor, inte en enda gång?


förstår ni helt ärligt inte att det gör ont?!

 

gash, jag trodde inte dethär om dig.. trodde inte att du skulle skylla på mig, helt fucking jävla ärligt..

jag trodde fel..




är det ingen som är äkta? ingen som tänker? ingen som känner hur det svider?


fyfan

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 mars 2011 20:27

ullared på fredag!♥



aja, dagen idag va helt okej.. utom att jag blev lite sur eftersom alla slutar 12.00 imorgon, utom dom med ep.. som slutar 14.30 ;oooooooo


så jävla dåligt!

 

sen så slutar vi 16.30 på torsdag också!, jag menar.. VAD ÄR DET HÄR FÖR SKIT?!

jag tror att de va så iallfall.. ;ooooooooooooo


ullared,ullared,ullared♥


12.20, slutade vi skolan idag (Y), då va man med bäääästa Natta, Lollo, Sosso & julAYA hemma hos  julAYA ett tag, sen skulle Lollo hem , så då drog vi andra hem till mig (Y)

sen så sjöng vi singstar osånt (A)


orkar inte, hinner inte...skriva någe mer.

skriver mer nån annan gång!

ni vet att jag älskar er, puss ♥


HA DET ... BÄST!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards