Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under februari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 februari 2012 22:18

hejhejhej!


idag va det skola och sånt, Hände MASSA roliga saker, HAHAHA!

efter skolan umgåddes jag med Mathilda och Julia, då hände ännu mer MASSA roliga saker,

sen såååå, tog jag bussen hem som giiiick, 20.35 :)

sen sååå, har jag ätit mat och sånt sen jag kom hem.


ska typ sova snart osen äre skola imorgon igen.. -.-



skriver typ imorgon, puss !


gunaatttt !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 februari 2012 21:37

HALLÅÅÅ !


Kom hem för typ en halv timme sen. :)

Så har bara hunnit äta mat och , typ , ska duscha nu . :)

Nanana, idag va det skola osånt, hände massa skoj saker :')


MIN GRANNEEEEEEE !

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA , hästen, HAHAHAHAHAHAHAAH !


veke , HAHA :')

o hääärsk . MWAHAHAH ! :''''')

 

"där är hans!"

"va?"

"HANS, du vet , HANSSSSS! "

"va?"

"hans.. LILLHAAAANS!"

"VAAAAAAA?! VAAAAAART?!?!"

HAHAHAHAH !

 

jag höll på o ramla i trappan i skolan, HAHAHAHAHAHAHAHAHAH !

aja, sen efter skolan sååå, gick jag Ida och Julia hem till Ida, sen till hemköp, sen till Julia och sen sååå degade viii och tjockade oss , MWAHAHAHA ! :DDDDDDD

osen hände det massa roliga saker ! :)))))))

loveuuu !


sen nu ska jag duscha , så skriver någon annan gång, pussss !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 februari 2012 22:10

TJABBATJABBAAAAAAA !

Nu har jag duuuschat, orkar inte föna håret och grejer, så det får vara knas imorgon ... -.-'


Aja, nu sitter jag i sängen med datorn i knääät och typ, lyssnar musik och kikar runt på lite bloggar, facebook osånt. Det är nice, Mwehehe ! Imorgon äre skoooola, har prest första lektionen och jag vet inte vad jag har för prest-ämne den här perioden, *tummeeeeeen uppppp*..

Iallafall så, har jag inget att skriva, men skriver ändå, som vanligt...

HAHAHAHAHAH, ååååh, jag orkar inte , så fortsätter jag också, BLAAAAAAAAH



skriver snart .

puss !


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 februari 2012 20:30

hejsaaaaaaaaaaan!


Idag va det skola ochsånt, började 10 i 10 och slutade halv 4. Sen efter det så , skulle jag och Julia ta bussen till Mathilda och då missade vi den första bussen, så då gick vi till netto, sen missade vi andra bussen..

Sen så gick vi till Nathalie och Sofie för att hälsa på dom, sen missade vi tredje bussen. HAHAHAHAHA SÅ DUKTIGA !

Sen gick vi till glömsta och tog bussen därifrån. HAH, sen så när vi kom till där vart Mathilda bor, så tog vi en promenix runt i vildmarken, HAHAHAHAH !

Vi "letade efter Julias mormor" som bor i Stockholm och Min farmor, som bor i Finland.

HAHAHA sen höll jag på å ramla utanför veke, HAAHAHAHAHAHAH !


Iallafall så kom vi hem till Mathilda tillslut. Då typ tittade dom på "heroes" eller va det heter på Mathildas dator och jag låg i hennes soffa och asgarvade åt mig själv och mina egna skämt osv...

Sen efter ett tag så Jonglerade eller hur det stavas (?) Mathilda och sen försökte hon lära oss, det gick faktiskt, GANSKA bra ! HAHAAHAH ! :DDDDDDDDDDD

Sen sååå tappade jag bort min vante <////////////////3 MITT LIV ÄR ÖVEEEEEEER !</3

iallafall så kom stef och hämtade oss där, sen skjutsade dom hem mig, TACKK SÅÅÅ MYCKET ! ♥

Iallafall så kom jag hem för inte så länge sen, och har bara hunnit äta mat.


Ska strax duuuscha och sen typ fixa håret eller något.

Skriver någon annan gång !


JAG ÄLSKAR ER , PUSSSSSSSSS ♥♥♥♥



en fläck på mitt ben, idag på bussen, HAHAAHH den va typ grå, så det såg ut som att jag va DÖÖÖD, HAHAHAHAHAHAHA, (håliga jeans) HAHAH !

det va faktiskt roligt, då..




Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 februari 2012 08:18

hejsanhejsan!


idag börjar jag 9.50 , woaaah !

pappsen skjutsar mig ♥


sen slutar jag typ vid halv 4, tror jag !

jag är fääääät trött. -.-'


you're amazing, amazing,

 

you're a-a-a-amazing!


hah, jag ska typ fixa mig osånt nu, trorjag!

pussss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 februari 2012 23:49

hejsan !

sjuuukligt dålig uppdatering här sen igår !

har ingen anledning till varför.. eller igår, så , åkte jag och handlade med mammis, eller köpte chips och glass typ. Sen så åt vi förrätt, typ ost och kex (?) sen så åt vi mat. Sen duschade jag, sen vart det glass och melodifestivalen, eller ja chips osånt också. Men iallafall så tittade vi på tv typ hela kvällen !

Därför jag inte skrev då. Sen så kikade jag in på facebook osånt osen stängde jag av datorn.

Sen så messade jag med folk, sen somnade jag.


Idag har jag inte gjort någonting alls, så har ju haft hur mycket tid som helst att blogga men.. nej :(


Iallafall så var mammis och pappsen hemma hos Jussi och tittade på fotboll, liverpool såklart, och där va väll typ resten av släkten på mammis sida också, MWAAHA eller ja.. några iallafall ;ddd

sen jag va hemma dårå, typ tittade på tv. Kontoret, Time Out och sen kom dom hem med mat, så då åt vi och tittade på Wallander filmen som gick på tv.


Sen så, fixade jag mig och nu är jag här. :)


ska sova nu tror jag, eller stänga av datorn iallafall !


JAG ÄLSKAR ER ! ♥

puss

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 februari 2012 15:12

idag , ska jag göra INGENTING .


vaknade vid halv 12 eller något sånt. Eller halv 1? Nej vetinte, någon gång vaknade jag.

Då låg jag kvar i sängen ett tag, sen gick jag upp osånt.

Sen har jag dammsugit, HELA HUSET .

DUKTIG? JAAAAAA!


sen har jag bara degat, som vanligt

 

ikväll blir det väll typ, ta det lugnt o titta på tv eller något -.-'


har inget mer att skriva,hejdå!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards