Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under november 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 november 2011 14:11

halllåååå sötnosar !

nu så, har jag varit vaken i snart 1 timme, mammis väckte mig först typ kvart över 11, när hon va inne i mitt rum och hämtade min datorsladd, så hon kunde ladda sin dator, hon hade inte med sig sladden hem , den är typ på jobbet..

iallafall så , hämtade hon den, sen när hon gick ut sa hon åt mig o somna om, så jag gjorde det, maha...

men iallafall, sen kom hon in typ vid halv 2 och tvinga mig gå upp :(,

aja, duktig som jag är så gick jag upp, sen åt jag typ frukost, eller lunch eller lunkost eller frukonch?

hahah, nej jag har ingen aning..

iallafall, nu har hon åkt iväg för o promenera med sin vän , håhåh ;d

pappsen sitter o tittar på tv, så jag ska duuuuscha,

sen när mammis kommer hem vid 4 typ, så har hon med sig jonna å billy,

dom ska typ äta å titta på fotboll här trorja det va.

aja, jag ska hoppa över fotbollsdelen dårå..

tycker inte om fotboll, blaaaah !

iallafall, nu så ska jag duuuuscha, skriver typ när jag kommer ut därifrån eller nånting , :)


puss, MASSA kärlek , lalalalala :*

o.O

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 november 2011 23:56

jag sitter å tittar på Kim Possible, need a life dude, need a life

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 november 2011 23:44

ANDRÉ♥

ROBIN♥

MOA♥


Love - Love - Love - Love



Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 november 2011 15:20

hejsan !

lovet är ju snart slut och jag har inte gjort någonting? :(

hahaha, iallafall, idag..

så har jag varit vaken en timme, så har bara hunnit gått upp, sen när jag hade gått till köket kom mammis och pappsen hem, pappsen hade väll hämtat mammis på jobbet oså hade dom köpt lite godis åså.

sen så, ja fick jag ta fram datorn för mammis ville veta om det hette "kurreduttön" eller "kurruduttön"!

hahaha, det är nåt ställe i Pippi och mammis ja, hon behövde veta.. orkar inte förklara xd


iallfall så , har jag tråkigt nu, jag och mammis sitter i köket med varsin dator och skriver,

jag skriver det här och hon typ jobbar trorjag.

iallafall så kommer datorn dö snart och jag har ingenstans att koppla in den, så..

hinner inte skriva så mycket mer ...


stackars min fina lilla plutt,

krya på dig André , hoppas du kan köööra ikväll också !


den lille stackarn har ju typ lunginflammation :((((

poss ♥
 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 november 2011 19:55

hejsan ! ;d

idag, har jag inte heller gjort nåt..

känner att mitt lov har varit, ehm..

rätt så GRYYYYMMMMT jekla trist...

aja, jag har tittat på en film och sovit, sen har jag ätit också..

och skrattat sönder åt skolfotot..

aja, nu så , lyssnar jag på musik å chattar med några :D

aja, ähm, jag har inget att skriva utom att...... ne,

hejdoe , skriver sen !


jag älskar er oändligt mycket :****

busigt att jag bytte text sådär.. hahaha , see u later ;)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 november 2011 22:26

Jag saknar er tjejer!

http://baranathaliieandersson.bloggplatsen.se/

http://sofiieandersson.bloggplatsen.se/

http://j-juliaamanda.bloggplatsen.se/

http://idakontio.bloggplatsen.se/

http://lovisacool.bloggplatsen.se/


länken till lollos vart cepe o:

aja skitsamma..


nu är det såhär attt, jag har jätttteeetråkigt,

fast jag pratar med nathalie, på msn, du lyser upp min dag babYy ♥

ska nog titta facebook oså,

sen ska jag typ titta på film eller nånting, för jag är inte alls trött, sov till kvart i 3, kan vara därför.


men iaf, jag älskar er !

puss ♥♥♥♥







Av Minnamadeleine parkkila♥ - 2 november 2011 18:55

jag va ba tvungen å lägga ut den, HAHAHAHAHAHAHAHAH

jag saknar er tjejer !

Julia Carlsson å Lovisa Bäckström , ni är guld värda!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards