Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under december 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 december 2010 22:12

hejsan alla snyggingar!♥


Förlåt för den fuckingmegadåliga uppdateringen här på bloggen. Har inte orkat skriva, orkar aldrig nuförtiden förstår ni. Aja, men iallafall.. Jag va i Thailand nyss, Älskar't! ♥ Inte så bra väder, men det va hur nice som helst endå! Alla dagar utom den 16/12-2010... En av dom hemskaste dagarna i mitt liv.  snälla fråga inte vad som hände, tack.


Men nu till det som händer just nu istället, just nu chattar jag med Mattis. Ingen annan är ju social... Ni är dåliga på de. INTE bra, men iallafall.. Imorgon äre Nyårsafton, den ska spenderas med bästa Emiliaelisabeth & Mattis! ♥

Kommer bli massa bra, åker till Mattis vid 3. Sen ska vi gå och köpa typ godis o chips o sånt. Sen efter det blire bara ha massa roligt och så !


Kommer nog massa bilder från dagen/kvällen/natten någon dag! Antingen på bilddagboken@Mattischey, eller Facebook@MinnaVärldsbästParkkila, eller här på bloggen. Eller alla tre! ♥


Okej, nu orkar jag inte skriva någe mer! Vi hörs någon annan dag. Jag älskar er

Puss♥


Ni får en bild från i sommras!

  

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards