Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under februari 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 februari 2011 21:15

Lev livet, älskling

Gör det inte kortare än det är.

Lämna inte mig, oss

För då lämnar så MÅNGAMÅNGA fler,

jag gör det, jag lämnar allt med dig!

jag älskar dig, det vet du.

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 februari 2011 17:35

sofiaandersson,

 

gumman du betyder så otroligt mycket, MYCKET mer än du någonsin kan ana! du är underbar hjärtat, det ska du veta!

låt det inte sluta såhär, du är värd så jävla mycket. önskar att jag kunde ge dig, ALLT, världen, mitt hjärta, allt jag äger och har.

du förtjänar verkligen allt du någonsin vill ha, allt.

snälla gumman, snälla med -detdär- passare, kniv, sax...

 jag älskar dig, det ska du veta!♥

 

 

 

 

lovisasyster&

 

nathliieälsklingfrusyster,

båda två slutar med det ni håller på med! snälla, jag ber er.

jag älskar er ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 februari 2011 21:53

      i know I belong, here in hell

 

tjäää sötnos

 

 

 

som sagt, skulle bli ett dagens outfit-inlägg idag,

here we goooooooo!

suddiga, fula bilder men..

dagens outfit -

lila adidaströja - turkiet

slitna gråa vila-jeans - lager 157

vit linne - lager 157

rosa strumpor - ?

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 februari 2011 21:18

du är patetisk.

jag orkar inte det här,

då är vi inte vänner då, okej?

är det såhär du tänker bete dig,

så vill jag inte vara din vän.

du är dryg.

nu vet jag att du ljuger också,

ljuger för honom du ljuger,

om mig ljuger du.

varför, vad har jag gjort dig?

helt ärligt, kan du svara på det?

att igga sina vänner, dissa dom och bara dra därifrån,

det är schysst.. tycker du det?

då ska jag göra så mot dig,

om du nu tycker att det är roligt,

sen din ursäkt att du inte alltid vill berätta allt.

right, det vill inte jag heller.

men jag igga inte folk och dissar dom för det.

du frog bara, lämnade oss på donken ;o

du sa inte ens hejdå, vi följde efter dig,

frågade vad det va, fanns för dig........



om det är så du är, så vill jag inte vara din vän.

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 februari 2011 20:54

jag trodde att du va äkta

men du blir sur för ingenting

och är dryg som ett svin


varför ljuger du om mig?

varför, du är patetisk.

helt ärligt, fyyfan.

jag trodde att du va en äkta vän,

 

att du inte ljög, du ljuger för honom.


förstår du inte det?

 

det är patetiskt, vet du de?

-patetiskt

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 februari 2011 15:12

it's not worth fighting for.


you know it's true, cause everything I do, mI do it for you!


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 februari 2011 14:30

 

hejsan,

 

 

nu ska jag gå och äta lunch, skriver mer sen!

sen kommer det nog några bilder ;)

 

 

+dagens outfit, som jag har lovat :)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 februari 2011 13:44

 

förjagärsåbra!

 

nu har jag ÄNTLiGEN städat klart ;)

OCH hjälpt mamma lite, (Y)

 

snart kommer nog ett "dagens outfit" inlägg oxå!

sen kanske "hissa och dissa", great right?

 

ni vet att jag älskar er, puss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards