Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 november 2011 15:19

hejsan sötnosar !


nu så har jag varit vaken i lite mer än 1 timme, kommer inte kunna sova inatt heller säkert, osen äre skola imorgon..

inte såbra, men iallafall..

jag har , ähm.. tråkigt och är gaaaaalet hungrig ! :(

aja, ska titta om det är länge kvar tills vi ska äta för då döööör jag, har inte ätit nåt idag , eftersom jag inte har varit vaken,

aja, ähm..

poess !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 november 2011 01:27

it's 2late 2 cry, 2 broken 2 move on..

-cause you are my heaven

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 november 2011 00:53

hejsan sötnosar !

 

ja, alltså.. idag så har jag inte kunnat skrivit för min dator har varit död typ hela dagen, och mammis har haft sladden..

iallafallså, syster och billy har varit här, som ni redan vet..

och ähm , ja eller.. det va igår, men iallafall..

sen skjutsade jag och mammis hem dom vid 7/halv 8 ungefär, sen så..

åkte vi hem, tittade på tv och åt godis typ.

först tittade vi på någe program som började klockan 8, sen efterdet kollade vi på nån film, the box

tror jag den hette.

iallafall så har pappsen åkt till jobbet nu, han jobbar natt..

ähm, mammis sover och jag är inte trött men ska sova snart iallafall..

a, åh.. jag är lite småsur..

för massa folk är fetans dryga mot mina bästavänner..

ÅHHHHHH, :ssss

men iallafall har inget att skriva, så...

skriver någon annan gång, adios

ppoesss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards