Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under augusti 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 augusti 2010 17:56

Dagen idag, skola oså.

Jag och Julia hade massa bra humor, som vanligt.

Mamma och pappa kom och hämta mig efteråt.

Åkte och köpte nåt som mamma och pappa skulle ha närom skulle fiska eller nåt?

Ah, sen åkte vi hem. Titta tv oså.

Sov, i soffan♥♥♥♥

Åt mat, sen satte jag mig och titta tv igen.

Sen nu satte jag mig här.

Msn, spotify oså.

Logga in på bdb en snabbis.

Orka inte titta massa bilder oså, så jag gör ett inlägg här.

Sen efteråt kan jag titta bilderna o det.♥


det är tydligen olagligt eller nåt att skratta i våran klass, finns en person med en pärm på huvet som blir arg  

 

Men iaf, nu ska jag ta o titta bdb.♥

Puss, älskar er.

Hejdå♥♥♥

  

 

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 augusti 2010 19:28

nu har bästaste syster kommit hem!♥

fick en lila adidaströja av henne :')

jag älskar dig systerdyster! ♥


bilder på tröjan♥

    

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 augusti 2010 17:18

Hej, nu ska ni få se nåra riktigt FAILADE bilredigeringar.,

nu vart ni glada va?♥  


      

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 augusti 2010 16:43

Dagens outfit:

Blåa byxor♥,

svart t-shirt me hippieconvers på♥,

svart tjocktröja♥,


Dagens smink:

lite puder♥,

mascara♥,


Ni får en bild på dagens outfit!   ♥

  


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 augusti 2010 16:21

dagen idag då..

gick upp fett tidigt, fixa mig cykla till skolan.

mötte ida, julia & lovisa när jag hade kommit fram.♥

sen typ hade vi samtid försat lektionen, sen hade vi no tror jag.

Matte, -.-'

Lunch, sen typ Slöjd. Jag och julia hade bra humor, IGEN!   ♥

sen hade vi typ no igen..

sen typ spanska. -.-'


fick sluta lite tidigare, cykla hem.

åt lite, va massa hungrig.

sen starta datan, logga in på msn.

bdb, inge mycke nytt.♥

sen nu ett inlägg här på bloggen.

ska strax titta några andras bloggar också!♥

sen blir det typ chilla ett tag, titta tv oså.

sen typ äta och grejer.


Världens bästaste syster och bästaste billy kommer hem från Turkiet idag!♥

sen ikväll blire typ tare lugnt och titta tv o datan.


Men nu ska jag ta en titt på facebook också!

Vi hörs, puss♥

Jag älskar er!

hejdå♥

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 augusti 2010 15:42

tjaaaaaaaaaaaaaah'


nu har jag duschat, gjorde massa ont på benet.

och för er som undrar varför,

i typ tisdags skulle jag släcka min lampa.

o för att göra det trycker man på en knapp som sitter på själva lampan.

o lampan sitter på vägen brevid min säng,

så jag böjde mej fram och tröck på den.

sen är min säng gjord av trä och jag skrapade benet på kanten när jag skulle ställa mig på golvet igen. sen ramla jag typ.

så jag skrapa bort massa skin oså.

så det satt skin och blod på kanten av min säng.

sen titta jag på benet, då blödde jag fett mycket.

så jag sprang till kök och torkade bort det oså.

sen fick jag ta bort skinet och blodet från sängen.

ah o nu har jag värsta sååret på benet.  

Jag är inte den smidigaste som finns iaf...


jag är hungrig, men vi sak typ inte äta förns om fett länge.

så jag ska gå och äta ett äpple eller nåt..

men först ska jag logga in på bdb oså.


puss♥

jag älskar er.

hejdå♥


bilden , för att jag saknar dom mest! ♥

  


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 augusti 2010 15:00

hejsan sötnosar ♥

jag har riktigt tråkigt så jag tänkte göra ett inlägg  ♥

titta nyss tv me mamma, va skittråkigt.

så startade datorn.

loggade in på bdb, msn, här oså.

lyssnra musik och sjunger också!♥

ingen är typ social på msn,

men för över lite bilder till datan från min mobil oså.

Öhm, idag blire väll typ tare lugnt.

har lite smått ont i huvet och är trött så blir bara o chilla.


Dagens outfit:

Brun tröja, ♥

grå-blå slitna jeansleggings,♥

silvrigt armand, ♥



KO-BILD!  

  


Dagens låt: You belong with me - Taylor Swift

Dagens mest älskade: Ozzybaby♥ Älskling haltar.. 


dagens vill-ha: Glass, choklad, kärlek.♥



Ska starX duscha, sen blire ett inlägg till! ♥

Jag tycker att alla ska säga en bra låt eller skicka spotifylistor.

För att göra mig glad, ♥


Sen kommentera mina inlägg, min bilder på bdb, messa och va sociala på msn.


Jag ääälskar er!

puss♥

  



Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 augusti 2010 11:30

You can look ut don't touch.


Godmorgon alla glada ♥

vaknade typ för en stund sen,

satte mig och titta på tv en liten stund.

sen tpy gick jag och satte mig här när pappa va klar me datan.

logga in på bdb, msn o spotify.

sen typ bloggen nu.

sen typ prata jag me Emilia på msn.

för hon va den enda sociala..   ♥

 

nu ska jag typ äta , så vi hörs senare.♥


pusssSS♥

  

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards