Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under oktober 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 oktober 2010 13:17

förlåt för att jag typ aldrig skriver, men jag orkar faktiskt inte... <3


nu skriver jag iaf, har skrivit några låtar oså..

sen lyssnar jag på musik och sjunger hela tin (a)

orkar inte skriva, har inte ens nåt att skriva, så här får ni en låt ist!


asså jag ba älskar låten!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 oktober 2010 21:27

förlåt att jag har skrivit så sällan på sistone, men nu kommer en låt som jag har skrivit..♥


Take me away

Sometimes I wish I were an angel,
sometimes I wish I could fly.
An angel that could fly away from this life.
Fly away from this shit from this pain.
I don't wanna live right now.

Rfr.
Take me away, take me up in the sky from my life.
Don't bring me back, never show me my life again.
Never bring me back.
Take me to heaven and leave me there.
My angel please come and get me, 'come and get me'

Some times I wanna run away and never come back.
Sometimes I wanna leave this dark side and go up in the sky.

Rfr.
Take me away, take me up in the sky from my life.
Don't bring me back, never show me my life again.
Never bring me back.
Take me to heaven and leave me there.
My angel please come and get me, 'come and get me' My love


Right now I live and wanna die,
next day I'll cry and take my life
Baby I love you goodbye,

I love you goodbye.

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 oktober 2010 19:46

Pallar inte ditt prat, massa skit men mest hat. Lägg ner snacket idiot, ingen orkar lyssna på alla lögner. Våra tårar rinner, vårat hopp försvinner, du kommer stå ensam kvar. Jag kan helt ärligt säga, jag skämms över att ha varit kompis med dig. Du är bara för P A T E T I S K ! Kanske dags att inse det? DU kanske vill stå ensam i slutet, vem vet? Vi andra vet vart vi har varandra, medans du inte har något att luta dig mot om trycket blir för hårt. Du kommer falla, det vet vi nog alla. Allt som kommer ur din mun är lögner. Blickar kan döda vettu, det borde du och dina såkallade "vänner" lära er. Men våra blickar är starkare. Våra själar är friskare. Vi har gått igenom jävligt mycket, vi är itne direkt klena. Dom små orden du får fram 'Wannabe, skabbig fitta' är det allt du har och dina små 'usch'. Bara snack, men sånna små saker förstör liv.


Kom ihåg det...

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 oktober 2010 21:32

hejsan sötnosar, har inte blivit några inlägg här på länge, p.g.a datan har vart paj....

vi fick köpa en helt ny tillslut för den andra gick inte o laga.

sen har jag abra inte orkat...


Lite information om vad som har hänt när jag inte har skrivit.

Vi har haft skolfoto, såg säkert helt sjuk i huvudet ut..

Jag har sovt med Sandra en hel helg♥

Och sen har jag sovt med Julia och Lovisa♥


I fredags i skolan skämmde jag ut mig för typ alla, HAHAHAHAHAHA!

Jag, Sandra, Julia Och Stina gick runt o flumma på lunchrasten.

Vi typ lät helt syk o gjorde massa sjuka grejer xd

Sen slog Sandra mig och jag skrek som en sjöko, och just då gick det förbi folk. HAHAHAHA

Sen trodde folk att vi va höga o shit. HAHA,

suupermaaaaaan, spottar i en brunn..

hahahahaha.



Den dagen jag sov me Lovisa och julia, skule vi gå till hemköp och köpa lite grejer. Och då går vi runt i t-hälla och pratar som 90-åringar, sen när vi kommer fram till hemköp står det massa folk som typ vi känner utanför, så jag skrek och sprang därifrån. sen typ börja jag asgarva. Sen gick vi mtillbaka och tryp gick förbi dom som om inget hade hänt, xd

Obama, Kurt Wallander, Geir......

HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAH!

*Skrattar*


Då när jag och Sandra sov va vi buuusiiiiga ♥

Hihihihihiihihih, :')

sen titta vi film oså ♥.


Orkar inte berätta om nåt mer.


Jag älskar er, de vet ni♥

Vi hörs nån annan gång,

puuuussssssssss♥



Åhjuste, bara en sak till..

du är patetisk!

  

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards