Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under maj 2012

People seem to forget that I'm not made ofstone
That I've got feelings of my own
Even though it might seem that I'm living your dream
I find myself all alone
Keep on trash-talking about me
I will never let you get me
Is that all that you've got
Come on give me your best shot!
No you never gonna take me down
No you never gonna make me cry
Keep on beatin 'cos I won't stay down
Keep it up yeah go ahead and try
I've got two words for haters, bite me

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 maj 2012 21:04

bara för att ryska är väldigt likt svenska! HAHAHAH!

DööööD!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 maj 2012 20:38

nu har jag gjort typ 35 tal i matteboken och sant/falskt också! så himla stolt, HHÅHÅHÅHÅ.

orkar inge mer , så ska dega resten av kvällen! känns toppen!


bjussar väll på en bild från idagrååååå.

(vi spelar in en film på svenskan om ni undrar varför vi ser ut som vi gör).

alltsåååå, vi såg värre ut, tro mig...

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 30 maj 2012 19:03

göra typ 4719084210 tal i matteboken, så att jag kan få betyg i matte.. </3

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2012 21:58

nu har jag skrivit klart min engelskatext, VÄLDIGT stolt över mig själv faktiskt, SUPERDUPER LÅNG!

 

orkar ingenting mer, måste göra någonting åt mitt hår också tror jag </3

 

gnattt, jag älskar er så himla mycket!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 maj 2012 21:08

tja!

sitter här och skriver klart min engelskatext som skulle varit inlämnad för ett tag sen, ojojoj, köööörigt.

men iallafall så, har jag inte tid att skriva nu, för ska fixa texten sen ska jag sova.

imorgon äre skola igen dårå.


filma två lektioner, musik en lektion och idrott en, ganska chill dag ändå.

slutar halv 3, dåååå får vi se vad jag hittar på , tjarå!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 maj 2012 21:02

livet är på topp! :')


haha, kan inte ens sluta flina!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards