Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under april 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 april 2011 13:55

hejsan snyggingar !

 

Blir väl inte o träffa någon iallafall..

måste städa allt idag, eftersom det är imorgon det ska vara klart.

men imorgon får jag väl se till o träffa nån istället.

sen kanske sova med nån också,

 

aja iallafall.. skulle vara med Emma, men sen när jag skulle ringa mamma kom jag på att jag MÅSTE städa idag, så då skulle jag ringa Emma och säga det, men hon svara inte.

så nu vet jag inte vad jag ska göra, eftersom hon inte svarar kan jag inte berätta det för henne heller. ;o

 

men iallafall, nu ska jag gå och städa lite.

så jag blir klar nån gång..!


puss och kram,

I love U ♥

kommer nog några bilder sen också

ha det bäst!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 april 2011 13:28

känner lixom att uppdateringen den här månaden har varit urusel !

 

men iaf, nu ska jag städa lite till..

fårse hur lång tid det tar, men sätter mig här lite imellan om det tar för lång tid,

får se till att uppdatera bloggen REEEJÄÄÄLLLT nu på lovet, eftersom jag har haft så mycket annat för mig den här månaden, så tycker jag att det blir bäst så.

 

nu ska jag städa upp det som ligger på golvet och sen ska jag fixa mig så att ajg kan träffa Emma :')

 

hejdå, massa pussar ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 april 2011 13:13

godmorgon snyggingar !

'ahkejjjj, städa lite först..

måste städa alla lådor osånt i mitt rum, eftersom mamma städade golvet oså. annars får jag inga pengar, o inget nytt rum ;'''oooo

men iaf, efter det...

någon som vill träffas? ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2011 21:39

äckliga fjärlishelvete


kul lixom, kommer en fjäril jag får panik..

slår i dataskåpskiten, blöder på handen -.-'


usch, mogen fjäril,  ne :(

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2011 20:52

Lev livet varje minut,

Lev livet till det tar slut

Ta vara på livet,

vi lever bara en gång.

lev som om allt ska ta slut,

lev livet som om

det va din sista minut.

Lev ditt liv varenda sekund, lev livet för en dag tar det slut, så våga chansa

       varenda minut..         

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2011 20:25

hej hetingar!

 

Jag vill också ha någon att krama om!

JAG SAKNAR DET NI KALLAR ÄKTA KÄRLEK

 

Dagen idag då, vaknade fääääätttt tidigt, sen tv, data osånt.

sen drog pappa te jobbet, ojag åt lunch eller nåt.

sen städade jag i typ 6 timmar.. sen orkade jag inte mer, så jag tittade tv..

sen mat, osen åt jag ett äpple med OzzyPommes-baby♥

Sen nu data igen. Eller ja, jag har sjungt hela dan också, samtidigt som jag har setat här och när jag städade (a)...

mihihihi, BUSiGT!

Nu är jag typ övertrött, ska gå o dricka, sen ska jag titta på tv, eller sitta här ett tag till! Men iaf, skriver kanske mer sen.


pussar osånt, hejdå!

jagälskarer♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2011 20:00

Jag vet att det finns nån där ute, fast jag inte känner honom, än...

 

För jag har tappat hoppet om det ni kalla äkta kärlek. Jag vill träffa den rätta pojken här i livet. Men jag har aldrig vågat chansa..

Finns det nån där ute som är lika ensam som jag?

Jag hoppas, hoppas och ber att kärlekens vindar vänder snart ,  väntar och har väntat ett tag nu. Orkar inte hoppas längre, det är endå ingen som skulle vilja ha mig, så varför fortsätta tro att någon kommer vilja det någon gång?

söker du mig älskling, så väntar jag.

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2011 10:38

hejsan snuuugingar ! ♥

 

Vet, uppdateringen den här helgen va kass. Men iaf, RIKTIGT härligt med påååååsklov! :')

LOVEIT-LOVEIT-LOVEIT-!

Kul början på lovet:

ont i benet (ben-kattarr),

ont i ryggen (fortfarande),

allergisk (pollen),

typ förkyld (fryser),

 

men annars äre helt okej faktiskt! :)

 

Jag funderar på att lägga ner bloggen fast jag egentligen inte vill göra det. Men det är lixom ingen som tittar, ingen som kommenterar, ingen som röstar i omröstnignen osv. varför ska jag då skriva?..


aja, nu får ni rösta i omröstningen om ni läser det här, så jag vet ifall att ni tycker att jag ska lägga ner bloggen, är lixom det omröstningesfrågan är...


hejs, vi hörs

puss, iloveu

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards