Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 18 april 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2011 21:39

äckliga fjärlishelvete


kul lixom, kommer en fjäril jag får panik..

slår i dataskåpskiten, blöder på handen -.-'


usch, mogen fjäril,  ne :(

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2011 20:52

Lev livet varje minut,

Lev livet till det tar slut

Ta vara på livet,

vi lever bara en gång.

lev som om allt ska ta slut,

lev livet som om

det va din sista minut.

Lev ditt liv varenda sekund, lev livet för en dag tar det slut, så våga chansa

       varenda minut..         

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2011 20:25

hej hetingar!

 

Jag vill också ha någon att krama om!

JAG SAKNAR DET NI KALLAR ÄKTA KÄRLEK

 

Dagen idag då, vaknade fääääätttt tidigt, sen tv, data osånt.

sen drog pappa te jobbet, ojag åt lunch eller nåt.

sen städade jag i typ 6 timmar.. sen orkade jag inte mer, så jag tittade tv..

sen mat, osen åt jag ett äpple med OzzyPommes-baby♥

Sen nu data igen. Eller ja, jag har sjungt hela dan också, samtidigt som jag har setat här och när jag städade (a)...

mihihihi, BUSiGT!

Nu är jag typ övertrött, ska gå o dricka, sen ska jag titta på tv, eller sitta här ett tag till! Men iaf, skriver kanske mer sen.


pussar osånt, hejdå!

jagälskarer♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2011 20:00

Jag vet att det finns nån där ute, fast jag inte känner honom, än...

 

För jag har tappat hoppet om det ni kalla äkta kärlek. Jag vill träffa den rätta pojken här i livet. Men jag har aldrig vågat chansa..

Finns det nån där ute som är lika ensam som jag?

Jag hoppas, hoppas och ber att kärlekens vindar vänder snart ,  väntar och har väntat ett tag nu. Orkar inte hoppas längre, det är endå ingen som skulle vilja ha mig, så varför fortsätta tro att någon kommer vilja det någon gång?

söker du mig älskling, så väntar jag.

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2011 10:38

hejsan snuuugingar ! ♥

 

Vet, uppdateringen den här helgen va kass. Men iaf, RIKTIGT härligt med påååååsklov! :')

LOVEIT-LOVEIT-LOVEIT-!

Kul början på lovet:

ont i benet (ben-kattarr),

ont i ryggen (fortfarande),

allergisk (pollen),

typ förkyld (fryser),

 

men annars äre helt okej faktiskt! :)

 

Jag funderar på att lägga ner bloggen fast jag egentligen inte vill göra det. Men det är lixom ingen som tittar, ingen som kommenterar, ingen som röstar i omröstnignen osv. varför ska jag då skriva?..


aja, nu får ni rösta i omröstningen om ni läser det här, så jag vet ifall att ni tycker att jag ska lägga ner bloggen, är lixom det omröstningesfrågan är...


hejs, vi hörs

puss, iloveu

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2011 10:15

vi båda vet att vi INTE är vänner. vi båda VET att JAG ÄR SUR på DIG. vi båda vet att jag inte gillar det du gör, att du har förstört en bit av mitt liv. EN RIKTIGT STOR del, av mitt liv. har du förstört!

det va min bästavän du förstörde. hon bettyde lixom allt, hon va min värld. nu är allt förstört, jag vet inte vad jag ska göra. för jag vet själv att den hon va kommer aldrig mer tillbaka. jag älskar henne fortfarande, men hon är inte den samma som hon en gång  va. hon är inte den jag lärde känna, inte den vännen jag ville ha, behövde, vill ha, behöver. hon  är inte den vännen hon va när jag älskade henne som mest...

Jag saknar henne, ENORMT. Men tack vare dig, finns hon inte längre kvar.

 

Lilla gumman, snälla lämna mig ifred. Du har redan krossat mig tillräckligt.

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards