Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 27 mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 mars 2011 18:31

min storebror vet hur man gör mig glad!♥



jag har vart sur typ hela dan, för jag kunde inte ta mig till tunapark på nåt sätt, och då kunde jag inte se ericsaade :((((((((((((....

min bror jobbar på stadium, så han fick släppa in eric :')

sen så, fixade han en autograf till mig, sen när han kom hem..

han bah: jag har en sak till dig..

jag bah: aha, vadå? :DDDD

han bah: en grej från min polare ericsaade,

jag bah: din polare? xd

han bah: ja :D

jag bah: är han din polare? xd

han bah: ja, nu är han det! haha

sen berättade han att han hade skrivit en autograf till mig och en massa mer :''''d

sen så.. hade han glömmt den i sitt skåp på jobbet, men jag får den när han har vart på jobbet :')))))))))))))))))))))))))))))

 

min bror är snälllllasteeeeee! :*

 

mihihihihihihih, nu är jag liite gladare iallafall :'d


+ jag åker till ULLARED på fredag! GHAAAAAAAAA! :DDDDDDDD

 

 

hejdå♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 mars 2011 15:34

hej snyggingar ! ♥

 

sitter och laddar upp lite bilder på facebook,  en hel del bilder från 6:an.. och ingen kommer någonsin fatta hur jäkkkla mycket jag saknar det som en gång va 3d, 4d, 5e och 6d.. ni är underbara, hlet klart bäst! jag saknar er som fan och vill ha er tillbaks. fasen, har alla utom jag glömmmmt bort alla våra dar och allt som vi har gjort? kommer ingen ihåg alla skratt vi har delat? kommer ingen ihåg hur ledsna vi vart när vi skulle splittras? är det bara jag som inte har glömmt alla fucking år?!

 

fan va jag älskar er!..

6D, ni är bäst, oavsett vad som än kommer hända!♥

    

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 27 mars 2011 10:50

godmorgon hetingarrrrrr!



det är rikigt idiotiskt att ställa om klockorna till sommartid och vintertid, -.-

aja skitsamma... earth hour igår, lite smått mysigt faktiskt :]..


nu ska jag gå och äta frukost, hareeeeee göttt!,

pussss, skriver mer sen!

i love you 

bjussar på 1 bild ;]

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards