Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 26 mars 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 mars 2011 18:23

Jag saknar dig , som uta tusan !

Glömm aldrig att jag älskar dig, riktigt mycket..

 

-Lev livet varje minut, lev livet till det tar slut.

När jag saknar dig för mycket, tittar jag på månen och ler.

För det är samma måne som du ser'

Även när du är så långt borta som nu, är du rikigt nära, för du kommer alltid finnas i mitt hjärta!

tack för att du finns, bästavän♥

Jag älskar dig !


världens bästa mälarbadenbarn... jag saknar er!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 mars 2011 12:56

hann inte med våfflorna igår, så de blev att äta våfflor till lunch med mormin o farmin idag istället!

orkar inte skriva, så det kommer lite bilder istället!


                         

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 mars 2011 11:54

dagens outfit:

Tunna svart strumpbyxor - ?

Svart linne - Lager 157

Svart linne - Gina tricot

Blå jeansjacka - lager 157

Örhängen - NATHALiE♥

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 mars 2011 11:33

My life would suck with out you

jag saknar dig, FÖR MYCKET!


men jag älskar dig, och håller ut!

tack för allt bästavän!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 mars 2011 10:48

förlåt för sämsta uppdateringen torsdagochfredag!

Aja, i torsdags kom jag inte hem förns typ kvart över 9, så då orkade jag inte skriva..

sen igår, va jag döööötröttt.. sen så tittade jag på tv med mamma, så då blev det inte heller någe..

aja, har inge oskriva, men iaf..


Listen to your heart, when it's calling for you.

Listen to your heart, there's nothing else you can do.

I will die someday, let's hope it's not today.

I know life is today, tomorrow can wait.

Lying on the ground, head in my hands.

Have you ever done something you can't change?

 

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards