Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 10 mars 2011

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 mars 2011 21:31

bara för att jag gillar bilden :')!

och för att jag älskar min bästavän-tvilling MASSOR! ♥  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 mars 2011 20:57

I will die, someday

Let's hope it's not, today

 

 

My parents, they say

'Do all the fun tomorrow and do the boring stuf today,

but I say, that's wrong, I'll do the fun things today and the other things can wait.

 

Catch the day, make it stay.

 

 

I'll try, to live my whole life out,

and baby, I start right now, not tomorrow,

not yesterday, today.

 

Listen to your heart, there's nothing else you can do.

 

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 mars 2011 20:44

 

nathalieandersson♥

 

syster, bästavän, fru

jag älskar dig

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 mars 2011 20:14

Varför är ni så underbara, så bra? Världens bästavänner, någonsin!

Jag saknar er så mycket att det gör ont, jag älskar er så mycket att mitt hjärta brister, jag vill ha er tillbaka så mycket att jag gråter floder när jag tänker på er,

Kommer ni ihåg, våra dagar, nätter,

timmar, sekunder, minuter, veckor.

Alla våra minnen tillsammans, dom bästa, vackrast, finaste minnen, någonsin.

Förstår ni inte hur mycket jag älskar er?!

Helvete va jag saknar er, drömmer, 5 nätter i veckan att jag har er brevid mig..

Ni är det bästa som har hänt mig, världen!

Ni är verkligen det finaste någon kan få, det vackraste för mig.

Ni kommer aldrig förstå hur mycket jag saknar er, oss, våra dagar, minnen och allt som har med oss att göra!

Luften jag andas, marken jag står på, mitt hjärtas alla slag, alla mina tårar, mitt blod, min lycka, min smärta, min kärlek, mitt hopp, mitt allt.

Cepe, va mycket jag vill ha oss tillbaka!

Allt vi gjort tillsammans, alla våra skratt, är det borta föralltid?

Är det så, nej snälla, säg att det inte är slut...

Somnar gråtandes nästan varje dag, för att jag tänker på oss, det vi hade, er.


Det här är tydligen slutet, FUCK!...



!jagälskarer!

 

 

 

NI är BÄST!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 mars 2011 19:49

klockan är nästan 8 å jag ahr inte bloggat NÅT ALLS idag?! ;ooo

 

aja dagen idag.. va helt okej, nästan.


Muntlig redovisning på svenskan som gick skit,

jag gick som en härskarinna igen,

jag började gråta dirr när jag gick innanför dörren hemma,

bästavänfrusyster va ledsen,

bästavän grät,


osv...........


men annars va det, okej,  nästan.


skriver mer snart, pusss ♥


Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards