Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 31 mars 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 mars 2012 22:51

sluta hitta på massa skit.

jag tänker inte lyssna på era lögner, bara så att ni vet.

MWAAHHAHAHAHAH



Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 mars 2012 22:45

jag är inte ute efter att få någon att lyda order, vilket vissa verkar tro

jag vill inte få någon att må dåligt, men det är väll det jag får vissa att må

jag vill inte att ni ska tycka illa om mig, men det verkar ni ju göra..

jag stör mig föbannat mycket på att ni hittar på skit, bara så att ni vet.

det har jag berättat också, för jag tycker att det är helt idiotiskt.






Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 mars 2012 13:43

TJABBATJABBA!

Jag har dödligt tråkigt, men orkar inte städa.

Ska sova med Julia idag tror jag :')

TREVLANS ♥


JAG VILL INTE STÄDA FÖR DET ÄR JÄTTEJOBBIGT </3

Hahah, seriöst, måste.. :c

Gör det, sen istället.



JAAAAAAAAG ska snart duscha.

Så, kan inte skriva mer nu, meeeen, sen.

hejdååå !


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 mars 2012 12:44

hallååhallå!


Idag sååå, vaknade jag vid typ halv 11 kanske?

Iallafall så degade jag kvar i sängen ganska länge, sen så, gick jag upp och åt lunch och tittade på barnprogram :').

Sen så, startade jag datorn och har inte gjort något speciellt , sitter i sängen och sjunger oså just nu. Sen så chattar jag med några och messar med några..

ALLA RÖSTAR I OMRÖSTNINGEN, FÖR JAG SKA TYP GÖRA EN NY TROR JAG.


Har inget att skriva, ska typ städa mitt rum snart oså. Sen ska jag duscha, så skriver någon annan gång, puss!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards