Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 20 september 2011

:[

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 september 2011 20:31

hejdär :DDDDDDDDDDDDDDDDD

 

nu är det såhär att jag typ kom hem för en halvtimme sen ..

eller , ja, tyyyp

då sååå.. skulle jag värma mat, och då gick det en propp och hela jevla köket slockna x'd

hahah, ja bah; neeee :(

för vi titta ju på skräckfilm hemma hos bästastevännerrrrrrrrrrrrna ..

HAHAHAHAHAH, jag vart göööörrädd när det slockna, men jag skrek inte..

det vart mer en visknig x''d

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH !


iallafall, sååå.. jag hjälpte mamma att lyssa på proppskåpgrejen så att hon kunde starta skiten igen x'd

nu har jag ätit mat och en kaneeeeeelbulle, MAHAHAH

och tittar idol med mammis :')

skriver sen, P-u-s-s

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 september 2011 17:58

hejsan gullisar!


sitter hemma hos nathalie och sofie med mina bästaste vänninor :D

fast.. Julia ska hem och äta och ida är hemma å äter.

Sofie sitter där uppe , men jag å nathalie och lollo ska titta skräääckfilm :DDD

We love it ! 


Åker nog hem med mammis när hon slutar odå blir det äta och duscha,

sen kanske lite tv också, men sen skriver jag nog nåt mer också !


Jag har helt ärligt dom finaste vännerna på den här planeten, 

dom finaste vännerna i universum,

dom finaste vännerna NÅGONSIN!

jag älskar er 


tack, för att ni läser, skriiiiver sen, pussss ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards