Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 september 2011 23:57

halllåååå.. hittade en bild från i sommras..

HAHAHAHAHAHAHA, INTE ALLS SUR ELLER SÅ...

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 september 2011 23:49

jag verkligen ÄLSKAR när batterit tar slut på kameran när jag precis ska ta kort , ÅÅÅH JAG BLIR SÅÅÅ LYYYYCKLIG ..

åsåååååååå, ÅH FÅR FAN GLÄDJEFNATTT Å VILL SPRINGA RUNT I CIRKLAR OCH GREJER FÖR JAG BLIR SÅÅÅ GLAD ! :DDDDDD

ååååh, glad tjej här om nåååt..


nej men seriöst, sååå jjeeekla irriterandeeeeee -.-'

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 september 2011 23:38

Hejsan allihooopppa ! :)

 

Jag fick en kommentar som jag nyss läste och ..

Den var från Tilda och eftersom jag inte är säker på att du kommer se svaret, såå..

skriver jag svaret här också.

Låten heter krossade hjärtan, det är rmk(rikard med k) och akin som har gjort den. Här har du den !

Tack för att du läser .

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 september 2011 19:28

jag å julia gjorde bort oss ETT ANTAL gånger idag.... :$$$$$$

ovanligt?! -ÅÅÅÅÅÅÅÅÅHJAAAAA ..

HAHAHAHAHA, BABY I CAN SEE YOUR HALOO , AND DON'T IT FEEL GOOD? :D


skitsamma, det va skooola idag dårå.. slutade en timme tidigare för att lärarna skulle göra någeee, så slapp engelskan *giiiilllaaaa*

sen efter skolaaaaaaaan lekte jag med mina kåmpisar Nathalie, Sofie, Julia och Ida :DDDDDDDDDDD. NIII ÄR GRYYYMMA GUURLS ♥


imorgon äre ingen skola dårå, eftersom den är stängd och lärarna typ har massa utvecklingssamtal med alla elevs.. såå.. jag ska åka till skolan en liiiten stund, typ har min "tid" klockan 13.45, eller 13.15 kommer inte ihååååg :p. Sen efter det tror jag att jag ska hem till Nathalie och leka med henne (A)

gryyymt ♥

men iallafall.. kom hem för typ 20 en kvart sen kanskeeeeeeeee..

tog bussen hem, sen gick jag ffrån det och det tog ÅÅÅÅÅÅÅR för det är JÄÄÄÄTTELÅÅÅÅNGT..

men iallafall..... när jag kom hem, så bytte jag om osen så .. åt jag mat.

helt okej gott... tror jag.

typ nån köttgrej och pooootatis.

nu orkar jag inte skriva mer, och jag ska gå och lägga mig i soffan och döööö en stund, eller ja.. titta på tvvvvvv typ..

eller så ska jag lägga mig i sängen och titta på film.. vetinte, beror på vad det är på tv ;)

aja, hejdåååsan !

jag älskar er SOM IN I BOMBENS MYCKETTTTTTTTTTT ! ♥

puss


Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards