Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 september 2010 21:15

Dagen idag då..
skola oså, haha våran humor är bara för bra asså!

Haha.

En same, en sån där me renar, som bor i typ Lappland..

en sån går i våran klass.... och han kastar papper, och gör så att jag börjar skartta MASSA!

HAHAHAHAHAHAHAHAHA!

En same!

hahahahahahahahahahahahaha.

Sen ola fick damp på mig, kasta papper och en vässpennare på mig. o.o

sen hade vi massa papperskrig, hahah det va iaf då han fick damp på mig....

men iaf, sen efter skolna skulle jag, julia och sandra va, då satt vi i en lekgrej på skolgården, sen kom lovisa vandrandes påväg hem. sen va hon me oss!♥ sen så hade vi massa kul när julia prata i telen, sen när lovisa gjorde det också. hahahaha, ♥ sen så efter ett tag gick vi hem till julia. sen så åt vi flingor o tuggummi, o kexo nå kakor o massa. o sen typ drack vi nå saft eller nåt..♥

sen så efter en liten stund skulle sandra hem, då va vi tre andra kvar hos julia. sen så satt vi vi datan o va fett me flumm o grejer. sen så fick jag fett brottom till bussen, så jag gick till bussen. sen cyklade jag från bussen.... sen när jag kom hem så gick jag in på mitt rum, fick värsta chocken! min världsbästaste mamma hade städat hel mitt rum! snacka om att jag belv glad, hade tänkt göra't själv. sen så när hon hade tagit ALL tvätt från mitt rum pajja tävttmaskinen, så bästaste pappa lagade den. sen så åt jag pizza, sen så efter ett tag så tittade jag tv o så. Idooooool ♥♥♥♥♥♥♥♥♥.

sen nu efter det gick jag och satte mig här. kom på att jag inte hade gjort någor inlägg här på bloggen idag!

och jag har ju sagt att göra inst ett varje dag. så då tog jag och gjorde ett inlägg här nu. sen msn, musik o bdb oså också.

ingen rolig inne på msn... elelr jo ida! ♥♥♥♥

sen nu så ska jag duscha oså.

sen så ska jag sova, jag är svintrött!

puss, godnatt.


vi hörs mina ÄÄÄLSKADE läsare ♥


It's time. Now or never.

  

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards