Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 22 augusti 2010

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 augusti 2010 21:02

Jag och julia har problem....

Vi vet inte vad vi ska ha på oss imorrn..

Det är ett !STOOOORT! problem. ♥...

Inte bra, inte bra.

Men jag orkar inte skola serriöst!


Blir nog sova tidigt idag.

Är trött nu, haha.

Sen annars kommer jag ALDRIG komma upp.

Men nu ska jag dra och leta kläder.

PusssS♥

Ni får nåra bilder också ♥

        

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 augusti 2010 19:50

Ny omröstning!

Så jag tycker att ALLA ska rösta!   ♥

Då blir jag glad, ska snart duscha..

Sen blire typ ta det lugnt och titta på Tv.

Imorgon börjar skolan som sagt..

Ska bli kul och träffa alla igen, men annars ska det bara bli jobbigt.

Men vi slutar ju tifigt imorgon iallafall! ♥

8.15-9.15, eftersom det bara är stargrej..

Jag tycker att ni ska ta och slänga in en kommentar! ♥

Det skulle göra mig massa glad om ni gjorde det! ♥


PussssSar ♥

Bjussar på en bild................ ♥

  

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 augusti 2010 18:27

Bara för att jag saknar bästaste Sandra och Lovisa massa !


     

Trillingar för-all-tid ♥

Jag älskar er enormt mycket,

nu lyser upp mina dagar.

Ni är ljuset som får mörkret att försvinna.

ni är bäst ♥

 

 

Kanske blir nåt mer inlägg senare.

Men nu ska jag starX äta, ♥


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 augusti 2010 18:15

imorgon börjar skolan,

känns inge bra.

kommer typ inte orka gå upp eller nåt!   ♥

Så det kommer bli massa jobbigt.

Men det är tpy bara en timme.

Sen är jag säkert med nån efteråt!♥


Sen ska jag träffa Ida, Julia och Emilia vid hk'n innan så då behöver jag inte gå in själv iallafall!  ♥

Det känns lite bättre iallafall.

Sen får jag ju träffa världens underbaraste bästaste vän !

Sandra trilling också! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Ni får en bild på sandra, en på mig, en på ida, en på emilia o en på julia! ♥

så blir ni massa glada o allt!


PusssSS♥♥

Vi hörs o ses   ♥


           


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 augusti 2010 17:12

Jag har tråkigt.

Nu har mamma och pappa kommit hem fårn vart dom nu va.

Mamma är inte så 'kunnig' när det gäller datorer, mobiler o sånt..

så jag fick föra över bilder från hennes mobil till dattan lägga ut dom facebook o allt åt henne.

När hon försökte hängde datan sig, hon installera massa skit och grejer.

Så jag tog över, då gick lite bättre kan man säga.

Sen skriver hon inte så värst snabbt på datan heller.

Så det tog ett tag att skriva bildtexterna till bilderna som hon la ut på fb..

Hahahaha,♥

Sitter och nördar musik och va nyss inne på bdb,

emilia hade kommenterat 36 bilder!

Det gjorde mig megalycklig!   ♥


Jag är hungrig, pappa ska typ börja grilla snart tror jag.

Typ kött oså. ♥


imorgon är man tillbaka i helvettet..

*suckar högt*


Rätt jobbigt att gå upp fett tidigt, typ halv 7!!!!!

Usch, vill bara spy på det, elda upp de, sploa ner de i toan. Vad som helst, usch kan man inte bara slippa skiten?


Fan va chill livet skulle vara om man slapp skolan.

Bara träffa kompisar på dagarna o grejer!

Fast, ah. Det är ju inte så nu..

Nu måste man gå upp hur tidigt som helst och dra till skiten,

ha tråkiga ämnen.

Göra läxor o allt.

Sen min klass nu i sjuan är inte den bästa heller!

Den sämsta i världshistorien faktiskt.................

Menmen, bara tre år, kommer nog inte dö.

Hoppas jag.

Sen får man nån annan klass när man börjar gymnasiet oså....

Känns otroligt jobbigt att behöva börja så tidigt imorgonbitti!

Uschusch, men nu ska jag försöka vara lite glad och njuta av dom sista timmarna på sommarlovet! ♥

Nu ska jag gå och titta om maten är på g,

och sen ska jag logga in på bdb också!


Dagens outfit:

Vitt linne♥

Nån kofta♥

Ljusblåa slitna jeansleggnings♥


Bilden är inte från idag och den är skitful.

Men iallafall dom kläderna.♥

  

hej

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 augusti 2010 00:08

tittade nyss på ' bandslam '.

Öhm.. nu har jag tråkigt.

Men inte lika tråkigt som förut.

Så jag ska inte klaga.

Jag saknar massa folk! ♥

 

Låt fan från 'bandslam' har fastnat i mitt huve.

*suuck*

ska försöka få ur den genom att lyssna på nån annan låt nu.

typ.. nån som fastnar lätt.

öhm....................

Jesse McCartney - Body language ft. T-pain.

 

It's her body her body her body language.


Så mycket bättre att ha den fast i huvet.......

Haha, åh.. ♥

Nu ska jag titta om nån har kommenterat eller lagt ut en bild eller något på bdb.

PussSSS ♥

Hejdååååå ♥♥♥♥♥♥

Ni får en bild på¨mig och min Äääälskade bro! ♥

  




Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards