Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 januari 2011 22:20

You turn my whole world around,

now I'm upside down

Can't find the ground,

you take me back to life, 


När två killar, som är några av dina bästa vänner berättar

för dig att dom gillar dig/tycker om dig/ är kära i dig, ungefär

samtidigt. VÄNDS HELA FUCKING VÄRLDEN UPPOCHNER.

Det är sjukt jobbigt att veta...

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 januari 2011 22:13

 

hi babes ♥

 

kan fortfarande inte sluta skratta.

blir kanske inte bättre av att jag tittar på den varje gång jag slutar skratta men..

 

SÅNT ÄR LIVET

 

Okej, nu har ni fått HiSS&DiSS-inlägget för idag,

och sen har ni fått en video, är ni glada nu?

DET HOPPAS JAG VERKLIGEN ATT NI ÄR! Annars blir jag MEGASUPERDUPERULTRA ledsen.......................................

 

 

 

Okej, jag skojja bara... Så ledsen blir jag int, :)

 

 

Men IALLAFALL, ska snart sova

är typ CEPEULTRAÜBERFUCKAT Trött..

 

Eller innan jag sover ska jag messa med StorebrorJesper!♥

Han skickade faktiskt just precis ett sms,

 

Skriver mer någon annan gång, TROLIGTVIS imorgon.

 

Ha det bäst snyggingar :*

Ni vet att jag älskar er,

ALLLLLLLLLLLLL LOOOOOOOVE 2 U!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 januari 2011 20:47

  



Okej,jag börjar med att hissa

ConverseALLSTAR-skor, För dom är sköna och går att använda till typ ALLT, dessutom är dom snygga och finns i massa färger.

själv har jag 3 par♥ - Rosa, Röda och Jeansiga ♥

 

dissar

Mina "vinterskor" som jag bara har använt en gång.

Dom är snygga visst, men endå dom är obekväma och man får skoskav av dom. Dom går typ bara att använda till Jeans, eller leggings.

Annars ser det förjävligt ut.

 

  

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 januari 2011 20:27

hi biatches!

 Åhfyfan, tittade nyss på videon jag la upp tidigare idag.

MAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

Alltså, åh jag dör! Så jävla klockren, :')


Okej, skitsamma

Jag lovade er ett hiss&diss-inlägg


det kommer strax!


men, iaf..

det va allt jag skulle säkriv just nu, ska fixa hiss&diss typ om fem min.


ha det bäst, puss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 januari 2011 18:26

MAAAAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHAH!


SandraL-D, bästavän-trilling♥ och JuliaCarlsson, bästavän-MååårtN♥ är GRYMAST på skidor!

MAHAHA jag svär, fyfan

Trodde jag skulle dö av skratt, här får ni en video med en liten stund av deras Skid-åk!


  pusssssss♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards