Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under maj 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 13 maj 2012 19:34

inte haft tid att blogga i helgen.

har inte lust nu, så förlåt.

   
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 maj 2012 19:42

TJA!


Idag va det skola.

Prest(musik) första lektionen, svenska(titta film), idrott(dega), lunch(flingor), engelska(prata xd), elevensval(HELT JÄVLA KAOS).

HAHAHAHAHA, elevens val , va helt super, Döööööd!

fotbollen, och papper, och hahahahahahahahahahahahahahhahaha!

bror odom, HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!

död.

Sen så gick jag och scharlotte hem till henne där vi först åt mackor. Sen åt vi någon daimtårtakakagrej, glass och glasstårta.HAHAH TJOCKT.

sen så degade vi vid tvn och mysade med missen!

håhåhåhåhååhåhåh!

sen kom mammis och pappsen och hämtade mig.

sen åkte vi hem osånt.

sen har jag tjockat kebabtallrik o: , och duschat.

Sen har jag inte hunnit göra något annat, så har inget annat att skriva. HAHA

Nu sitter jag och lyssnar musik, och skriver med folk typ(:

dä ä najs.

tjarå!

tjabbatjabba era snygga fanskap!


idag såååå, har jag varit i skolan. osånt, det hände väll ungefär samma grejer som vanligt.
hela dagen i skolan umgåddes jag med scharlotte, som vanligt....

sen sååå, nu sitter vi hemma hos scharlotte och jag ska snart åka hem.

vi ska typ åka nu, tjarå!


jag älskar er förbannat mycket, puss !

 






Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 maj 2012 17:59

Tjabba! Sitter hemma hos scharlotte, bloggar från telen så orkar inte skriva så mycket , skriver när jag kommer hem istället. Känner att det här BARA var jobbigt, extremt jobbigt, tjarå!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 maj 2012 22:17

tja!


Idag va det skola. Hände massa roligt skit :')

Sen så umgåddes jag med Scharlotte, tycker förbannat mycket om den flickan.

Kom nyss hem, ska fixa mig nu, duscha osånt.

Sen ska jag nog sova, ska ju till skolan imorgon också!


puss!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 maj 2012 18:06

Hej på er snyggingar!

Idag tänkte jag dega, men, det gjorde jag faktiskt inte! :D

Jag, mammis och storasyster åkte till först lager 157 och kikade runt lite. Hittade ett par SKITSNYGGA byxer, men kunde inte ha dom, elller jo, men dom va för korta </3. Aja, men hittade en tröja oså.

Sen åkte vi till Tuna Park. Där köpte jag ett par shorts också, 52 kronor riktigt kap!

Aja, sen så åkte vi hem till Jonna och släppte av henne osen åkte vi hem.

Hemma har jag suttit här vid datorn och tagire lugnt och ätit mat. Ska strax duscha också, WOAHHH !

hejdåååsan!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards