Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under april 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 april 2012 19:03

NU HAR JAG GJORT OM BLOGGEN IGEN SOM NI KANSKE SER!


Ny header och nya färger!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 april 2012 17:02

hejsanhejsan!

 

Nu har jag typ, degat hela dagen. Måste städa klart mitt rum snart, eftersom jag har försökt göra det i en vecka sisådär... duktigt, mh..


Iallafall så har jag ont i halsen, ska snart fixa något att äta tror jag. ÄR ASHUNGRIG.

Hah, men iallafall så.. har inget att skriva egentligen , så vet inte varför jag gör det.

Ingen bryr sig om det jag skriver nu, jag vet.

Aja, ska sluta..



rösta i omröstnigen osvosvosv.


jag tycker om er, bara så att ni vet.

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 april 2012 15:24

Hej på er!


Inatt fick jag ju sova kvar i västerås eller vart det nu va. Så vid 12 idag skjutsade mammis hem mig, Jonna och Sara. Eller ja, jag kom hem 12. Så vi åkte ju tidigare.

Jag har sjukligt ont i halsen osv så har inte ätit något typ, så är massa hungrig och är assugen på glass :(.

Ska försöka äta mat snart, eller någonting, typ en macka eller nåt skit. Någonting ska jag försöka äta.


Min dataladdare funkar fortfarande inte så sitter vid mammis och pappsens, igen.

Hah, ska strax sätta mig vid tvn och bara ta det lugnt, är sjukt trött också.

BLEH, mår inge bra :'c


Skriver senare, jag älskar er !

puss!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 7 april 2012 23:59

TJABBATJABBA GULLUNGAR! Jag är inte hemma så har inte skrivit något idag.. Natten spenderades med Julia och mathilda hemma hos mig , vi tittade film oså. Sen imorse vid halv 11 kom Saila och Sara och hämtade mig sen stack vi till Jonna oh plockade upp henne sen åkte vi till västerås(?) eller vart det nu är vi är. Egentligen skulle Emil eller Billy hämta oss härifrån men bilen paja så vi får sova hör inatt och åka hem imorgon istället. Skriver från mobilen så texten blir knas och grejer, LÄNGTAR TILLS APPEN KOMMER OCKSÅ. Är riktigt trött för kg sov knappt något inatt.. Har inte så mycket att skriva eller så och mobilen kommer dö, så.. Hejdå! Skriver när jag kommer hem, puss!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 april 2012 19:48

hej på er, hej på er!


Inte skrivit någonting idag, för igår åkte jag ju till kyrkan och efter det gick jag och julia hem till henne och sen åkte vi hem till mig och jag hämtade grejer snabbt som tusan och sen så drog vi till mathilda och sov där. så hann inte skriva någonting mer igår. sen idag så åkte jag och julia hem till julia och där är vi nu. sen ska jag och julia och mathilda sova hemma hos mig inatt. myyysmys. 

har inte så mycket mer än så att skriva, så det får räcka så tror jag.


vi ska strax dra hem till mathilda och hämta henne sen tror jag att vi ska åka hem till mig direkt. så kanske skriver någonting hemifrån mig senare. men vet inte riktigt, kanske inte blir av om vi ska umgåååås oså, mwahaha!

meeeeeeeeeen.. imorgon ska jag åka till mammis och pappsen och äta o lite sånt och har ingen aning om när jag kommer hem därifrån, men imorgon kväll någon gång tror jag väll.

aja, har inget mer än så att skriva, sååååååååå



jag älskar er, det vet ni.

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 april 2012 14:44

Hej på er!

Min laddare till datorn har allvarliga särstörningar. Så jag sitter vid mammis och pappsens.

Dom är i, ttyp någonstans och campar. Dom åkte för någon timme sen typ. Storebror sitter typ och äter eller något och jag typ, degar. Ska snart dra till bussen eftersom jag måste till kyrkan på "skärtorsdagsmässa" -.-'

Iallafall så, är den till typ halv 8 och då måste jag ta 20.35 bussen hem ..

Så kommer hem ganska sent typ, vid lite över 9.

Jajo, det kanske inte är så sent, men iallafall ..

Då ska jag äta, sen ska jag väll dega resten av kvällen, Så skriver säkert något mer senare.

Men inte just nu, för jag ska fixa mig. Cyklar nog till bussen eller något, så behöver jag inte dra lika tidigt eller något.

Busse¨n går, typ 15.55, alltså om en timme typ..

Aja, skitsamma,

har inget att skriva och har inga bilder eller något på mammis och pappsens dator..

Så , här har ni,


DAGENS LÅT

He is we - Our July in the rain

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 april 2012 20:18

när jag färgade håret igår, gick det åt helvete..


SÅ NU GöR VI ETT NYTT FöRSöK!


TJABBALABBALABBALAAAAA .


wish me luck?

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards