Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under april 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 april 2012 01:00

Jag har ingen aning om vad jag ska göra och är inte ett dugg trött heller, HERREGUD alltså..

Funderar på om jag ska städa o.O

AHAHAHHA, alltså, mitt rum, eller ja, finns inte så mycket att städa där, men alltså, typ ta upp lite kläder, som jag har lagt på golvet, eller någonting.

Har liksom degat hela jäkla dagen, utom när jag och Jonna va ute med hundarna, men ..

HAHA, imorgon kommer mammis och pappsen hem igen, ehehehe !

Dom är i Stockholm, för er som inte visste det. :)

Jag är typ, törstig, så jag ska gå och dricka, tror jag, eller någonting, mweheheh.

Fast , jag vet inte riktigt, fööööör, nej.. ingen aning.

Jag vill duscha! :o

Alltså, tvätta håret och grejer, KÄÄÄÄRLEK!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

VARMVATTEN ÄR MIN PASSIoN, JAG SVÄR! ♥


Finns ej, om dom inte minns dig

 

Ursäkta avbrottet från mitt seriösa snack om duschar och varmvatten men låten gick faktiskt så, HAHA.

Alltså, alla tror att det är något fel på mig, men det är det faktiskt inte, jag bara är, som jag är. Och det är såååhäääääääääär., HÄHÄHÄHÄHÄÄHÄHÄH. :d

Nu ska jag svara på några sms och på dom som har skrivit på msn och facebook,


NI KAN JU OCKSÅ SKRIVA, SMS, FACEBOOK, MSN, NÅGONTING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PUSSSSSSSSSSSSSSSSSS ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 april 2012 00:38

hola allaaaaaaaa saker därute någonstans!


min syster och hennes vänner sitter och skriker/skrattar i köket och jag sitter fortfarande i liverpool-rummet och lyssnar på musik och sitter vid datorn, som jag har gjort sen typ, halv 6.. o:

Aja, dom har roligt, DET MÄRKS., HAHAHAHAHA x'd

Jag sitter häääär å degar med muuusik, just nu är det


'Johnny Stimson -  someone I used to know'

och nyss va det


'skrillex - bangarang feat. Sirah'


strax kommer det byta till


'markoolio - ingen sommar utan reggae'


så dom 3 låtarna får väll bli "NATTENS LÅTAR"

WHOOOOOP !


skriver snart, ska bara leva livet lite, puss !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 april 2012 22:23

tjena mitt-bena!

För typ en timme sen sååå, åt jag mat som storasyster och hennes kompis hade gjort, SUPER!

Typ kött och potatis. :) Sen nu så sitter jag vid datorn, eller ja mammis och pappsens dator.

Storesyster och hennes vänner sitter i köket och typ pratar o skit.

Har dödligt tråkigt och vet inte vad jag ska göra. ALLA KAN VARA SOCIALA OCKSÅ, HÅHÅH :D


alltså, nej jag har ingen aning om vad jag ska skriva o:


puss och kram!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 april 2012 21:50

Jag tycker att alla sötnosar där ute ska följa mig på instagram! För då blir jag JÄTTEGLAD!


Minnamadeleine@instagram

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 april 2012 16:08

TJENARE MANNEN!

 

Idag har jag (och storasyster) degat framför tvn, ätit tacos och gått ut med hundarna.

Snart kommer hennes kompisar hit, så jag sitter i "liverpool-rummet" och degar vid mammis och pappsens dator. Alltså, har inte ett skit att göra, såååå, bloggar lite för det har jag inte gjort idag. EHEHEHEH.

Sitter i onepiecen och bara, typ död , hah..


Helt seriöst så har jag dödligt tråkigt.


HEJDÅ, I love you

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 april 2012 20:03

tjabbaabababaabababaaababbbbababababaaaaaaaaa!


Igår bloggade jag inget, för jag gick upp kvart i 7, sen plattade jag håret, sminkade mig oså , sen åkte jag till skolan. Lektioner till halv 2. Sen gick jag och Julia hem till henne (tidigare från skolan, slutade 15.30) Där va vi en liten stund och sen kom Ida. Sen åt vi kylling, pommeeeeeees och sås. Sen så, bytte vi om oså och sen åkte vi till västerås ! :'D

Stog utanför ARENAN i ganska länge och sen släppte dom in oss, V.I.P-are tidigare :')

Sen så, lite innan 6 släppte dom in oss i Konsertlokalen, eller vad det nu va. Där stog vi till typ kvart över 7, skulle ha börjat 7 men vart lite försenat. Sen, VÄRLDENS BÄSTA !!!!!!!!!!!!!! :'''')))


EricKhaledSaade, plutten♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Den grabben är så förbannat snygg och hans röst är dödlig! :')

Och när han tittar en i ögonen, HERREGUD, SMÄLTEEEEEEEEEEER !


aja, bästa kväälllleeeen på längeeeeeeeeeee! ♥♥♥♥♥♥

♥tack för den tjejer, OCH ERICCCCCCCCCCC ♥

i ♥ u


Kunde inte sova inatt, så sov 1-2 timmar typ, sen skola idag oså...

Har inte så mycket att skriva om det, men härsk, bror o hans är sjukt gulliga ♥


OCH SPANJORERNA OCH GREKERNA ÄR FöRBANNAT LÄSKIGA :'ccccc

Osen, sååå, DEGEMAN, Min man är sexbomb, sexboooomb ! ♥


vekeman , vi tycker om dig också!

 

Idag såå, åkte mammis och pappsen till Stockholm med pärona i familjen Jehkonen, sååååå.

Storasyster är här med mig i helgen, så att vi kan rasta hundarna osånt , ehheh

kan inte göra det själv... :$$$$$$$


Har typ inget mer att skriva, men alltså..

Ja, ehehehehehehhehe!

jag tycker om er, puss !

 


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 april 2012 20:47

hej på er !


Idag va det skola, först från 8-14.30

När skolan va slut åkte jag och Julia buss hem till Mathilda och va där i typ 40 minuter eller något.

Sen så tog vi bussen tillbaka till skolan för att ha "skola" eller va det nu va 17-20.. -.-'

Sen såååååå, kom pappsen och hämtade mig i våran nya lilla plutt-bil :')

När jag kom hem, åt jag, KEBAB!

Hungrig som ett djur va jag och nu kommer jag inte orka resa mig upp... :c

ELLER JO, FöR JAG SKA DUSCHA, NUUUUUUUUUUUU. NUNUNU!


imorgon kommer dagen i skolan bli HELT KAOS!

Det har redan börjat bli kaos i mitt huvud! WOAAAAAH !
ERIIIIIIIIIIIIIC OM MINDRE ÄN ETT DYYYGN, MWAAAAAAAAAAAHAHAHA ! :DDDDDDD ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Iallafall så ska jag och Julia dra från skolan HALV 2 , imorgon, WAAAAAAAAAAAH!

Då drar vi hem till SCHARLOTTEE och äter, sen åker vi, WHOOOOP! :DDDDDDD


AHAHAHAHAHA, LÄÄÄÄÄNGTAAAAAAAAR! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Hinner inte skriva mer nu, för jag måste ta fram kläder o skit, sen måste jag duscha och fixa håret,


jag tycker om er, puss!


HAHAHA, juste, ni skulle sett en gubbe idag, STöRTSKöN :')

Gubbsaten satte upp fack-jo fingret! Aldrig sett karn..

 

Charlotte och jag måste ju ha retat upp Eskilstunas befolkning på något sätt eller något.

HAHAHAHAHAHAH !

 

pusssssssssssss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards