Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 april 2012 22:33

TJENIS !


Idag va det skola igen dådååådådådåådådå. Sen efter skolan umgåddes jag med först Mathilda och Julia, sen drog Mathilda hem. Så då umgåddes jag med bara Julia. Jag tycker om er!♥

Sen så skjutsade Stefan och Julia hem, så kom hem ungefär 20 över 9. Sen har jag bara duschat typ.


Imorgon blir det en KORT dag i skolan oså.

Men iallafall ska försöka hinna med att blogga imorgon också. För min dator går ju inte att använda eftersom laddaren är trasig. Det är SJUKLIGT jobbigt att blogga från mobilen och då måste jag använda mammis och pappsens dator. Sen så, har jag ingen aning om när jag kommer hem. För tror att jag skulle gåsa med mina vänner imorgon också! :')


Nu ska jag typ, sova, eller ja, snart. :)


gunatt mina fina hjärtan

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards