Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 april 2012 23:42

Emma kom in med godis och cola när dom skulle åka igen sen fanns det chips osånt där ute. :')


och jag har tagit en ipren, så har inte lika ont! :DDDDDDD

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 april 2012 22:33

Tjabba tjena hallå !

 

Jag har sjukligt tråkigt. Storebror , Emma och några fler (?) sitter och tittar på film i vardagsrummet så jag kan inte titta på tv .. -.-'

Har inget att göra på datorn heller, tänkte redigera bilder, sen insåg jag att dom enda bilderna jag har på den här datorn är dom jag tog idag när jag skulle fixa ny header osånt..

Så, då får jag väll redigera dom eller något för jag har inte ett skit att göra ..

Finns liksom ingenting att göra här..


Jag ska ta en ipren, för det har mammis sagt att jag ska för jag har JÄTTEONT i halsen.
Sen ska jag redigera bilder typ, eller något.. -.-'

Tjao .

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 april 2012 19:03

NU HAR JAG GJORT OM BLOGGEN IGEN SOM NI KANSKE SER!


Ny header och nya färger!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 april 2012 17:02

hejsanhejsan!

 

Nu har jag typ, degat hela dagen. Måste städa klart mitt rum snart, eftersom jag har försökt göra det i en vecka sisådär... duktigt, mh..


Iallafall så har jag ont i halsen, ska snart fixa något att äta tror jag. ÄR ASHUNGRIG.

Hah, men iallafall så.. har inget att skriva egentligen , så vet inte varför jag gör det.

Ingen bryr sig om det jag skriver nu, jag vet.

Aja, ska sluta..



rösta i omröstnigen osvosvosv.


jag tycker om er, bara så att ni vet.

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 april 2012 15:24

Hej på er!


Inatt fick jag ju sova kvar i västerås eller vart det nu va. Så vid 12 idag skjutsade mammis hem mig, Jonna och Sara. Eller ja, jag kom hem 12. Så vi åkte ju tidigare.

Jag har sjukligt ont i halsen osv så har inte ätit något typ, så är massa hungrig och är assugen på glass :(.

Ska försöka äta mat snart, eller någonting, typ en macka eller nåt skit. Någonting ska jag försöka äta.


Min dataladdare funkar fortfarande inte så sitter vid mammis och pappsens, igen.

Hah, ska strax sätta mig vid tvn och bara ta det lugnt, är sjukt trött också.

BLEH, mår inge bra :'c


Skriver senare, jag älskar er !

puss!

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards