Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 april 2012 20:18

när jag färgade håret igår, gick det åt helvete..


SÅ NU GöR VI ETT NYTT FöRSöK!


TJABBALABBALABBALAAAAA .


wish me luck?

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 april 2012 18:06

skit också,

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 april 2012 15:00

Hej på er!

Nu har jag faktiskt städat lite, på riktigt!

Men inte kommit någonstans känns det som, *suuuuck*.

Kommer aldrig bli klar ju.. :c

Iallafall så, har jag bäddat sängen med nya sängkläder och tagit upp MASSOR från golvet.

Orkar inge mer nu, för det är DöDSHETT i mitt rum, bleeeh!

Nu sitter jag i vardagsrummet och funderar på att gå ut. :)

Riktigt nice ute faktiskt, ehehe.


Har inget mer att skriva just nu, utom dom där tre orden..

Jag älskar er

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 april 2012 10:51

Hej på er alla vackra jordinvånare eller aliens, uomjordingar och andra små varelser där ute någonstans!


Jag vaknade för typ en halvtimme sen. Så har inte hunnit göra någonting, eller.. Jag har druckit ett glas proviva, men de är det enda jag har gjort.

Jag har sjukt tråkigt och idag är det fiiint väder !TOPPEN!.

Men jag måste väll städa idag, fast det behöver jag ju inte göra hela dagen(?)

Kan ju göra det , typ ikväll eller något? ;d

Iallafall så ska jag typ sätta upp mitt hår om jag ska gå ut, SÅ ATT INGEN KAN SE DET. :p

skriver senare, nu ska jag titta om vi har något att äta, för är ASHUNGRIG

tjarå !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards