Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 mars 2012 20:19

hejsan !

 

idag va det skola, slutade 13.50, för B-språk lektionen var inställd, så vi flyttade matten och slutade tidgare!

Iallafall så , efter skolan så tog jag och Julia våra grejer och gick från skolan, vi gick hem till Julia, där va jag tills pappsen hade slutat jobbet, då hämtade han mig och sen åkte vi hem. Då gick jag och bytte om sen slängde jag mig i soffan och gjorde något jag inte har gjort på SJUUUUKT länge... JAG SOV I SOFFAN !♥♥♥


Iallafall så vaknade jag efter någon timme eller något och sen åt jag mat. Typ älligt :'c

Iallafall så har jag inte gjort något efter det, eller jo, degat och ska snart duscha, sen göra något åt mitt hår.

Blir nog bara göra en fläta eller något idag, INTE krusa det igen iallafall för det gjorde jag till idag, och det tar år! :c

Iallafall , sååå, något ska jag göra med håret, för annars är det HELT kaos. Det är ju kaos om jag gör något med det också, men inte lika. Iallafall så ska jag duscha nu och sen ska jag skriva en text till Julia, för det har jag lovat !


Skriver någon annan gång, puss !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards