Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 mars 2012 22:36

när jag tänker efter, så vet jag inte ens vad som hände mellan oss.

allt bara tog slut. jag vet inte vart vi tappade bort varandra, minns inte när.

men allting är borta, allt vi hade kärt.

 

jag saknar dig , det vet du om. men jag tänker säga det tusen gånger om, tills vindarna vänder om,

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 mars 2012 22:24

jag saknar dig så det känns i hela kroppen,

jag hatar att se dig, för det får tårarna att bränna innanför ögonlocken

varje gång jag ser dig vill jag bara springa därifrån, sjunka genom marken, eller ge dig en fet jävla kram, men jag kan inte, för jag står där som ett fån och kan inte göra något.


jag saknar dig min vän, jag saknar dig

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 mars 2012 17:47

HEJSANHEJSAN!

Jag har dödligt tråkigt och har precis ätit tacos. Min familj sitter och tittar på fotboll och jag har ingen lust att titta på fotboll med dom, liksom, vad är grejen med att springa efter en boll och sparka på den?

Iallafall så har jag inget att göra, så bloggarrrrrrrrrrrrrrr, eheehehheh !

Funderar på att fixa ny header och design, men vet inte om jag orkar . :p

IALLAFALL SÅ ALLA SOM HAR MIG PÅ MSN, FACEBOOK ELLER MITT NUMMER ELLER NÅGOT KAN JU TA Å VA SOCIALA, OKEJ?! - BRAAAAAA.


Jag har inget att skriva egentligen, för jag sitter i min säng med datorn i knäääät och lyssnar på musik. eheheheh !

skriver snart, ska hämta typ vatten eller nåt.

tjaroooooo ! 


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 mars 2012 14:17

- jag är trött på skitsnack och lögner

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 mars 2012 13:18

TJABBATJABBA!

Idag sååå vaknade jag typ vid 11, då låg jag kvar i sängen och degade ett tag. Sen gick jag upp, bytte om osånt. Sen så gick jag och satte mig vid tvn där mammis och pappsen satt och tittade på skidor -.-'

Sen sååå, vid 12 typ, gick jag och åt luuunch, sen så, satte jag mig vid datooorn, oså. EHEHEH

Sen så, har jag inte gjort något mer än så idag. Ska snart städa trorjag. :p

HAHAHA, känner att jag gör det väldigt ofta -.-'

Iallafall så, orkar jag inte skriva mer nu, skriver sen !

puss !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards