Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2012 22:22

hej på er!

 

Idag har jag bara deeeeeeegat typ. På eftermiddagen när mammi hade slutat och hon kom hem från jobbet kom Jonna och Billy, eller ja, mammis åkte med dom hem tror jag. Iallafall så pratade vi och fikade typ. :)

Det var trevliiigt, sen så när dom hade åkte hem så lagade mammis mat och sen åt vi. Sen tittade dom på "vem vet mest" (alltså mammis och pappsen) och jag satt i köket med datorn. Sen duschade jag. Sen när jag hade duschat så tittade jag på tv med doooom, det var typ familjen annorlunda. EHEHEHEHEH.

När det var sluuut så gick jag in på mitt rum och fönade håret. Sen pplattade jag det. ¨

Iallafall, nu sitter jag i sängen med musik i lurarna för mammis sover trorjag. Ska snart sova jag också. Ska bara titta facebook och lite sånt innan.

Imorgon är det skola, sååååå, skriver nog inget på dagen, trorjag.

Men på kvällen blir det säkert något inlägg.


Känner att jag har varit väldigt dålig på att blogga i mars, FYYYY !

imorgon fyller storebror år också, hihi :*

 

 

gnattttttttttttttttt !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 12 mars 2012 12:53

jag har sjukligt tråkigt, ska nog snart städa lite. har ju studiedag idag, så är lediiiiiiiig, vilket är MASSA SKÖNT!


slipper en spanskalektion den här veckan också (eftersom den skulle ha varit idag) *LEEEEEEEEEER*

MWAHAHAHAHA, HATAR spanska! Iallafall så, har varit vaken i typ 1 timme. Så har ätit lunch och degat .

Nu ska jag städa osen ska jag dega mer, kanske gå ut eller något, är massa fint väder. :)))

Nu ska jag ställa undan min disk, TJAOOO !



Puss !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards