Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 10 mars 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 10 mars 2012 16:23

Tjabba! Skrev inget igår, orkade bara inte Skriva från mobilen,överjobbigt vettu. Iallafall så, grym dag/kväll/natt/dag med världens bästa! Idag vaknade vi typ kvart över 11 Kanske, då gick vi upp bytte om, åt osånt. Sen drog vi till bussen, åkte till Torshälla, Ida drog hem och jag, Julia och Mathilda drog till torget och tog ut pengar, sen åkte vi buss till stan , däääär, köpte Mathilda skal till sin mobil oh sen åt vi. Haha, nu sitter vi på bussen igen och är påväg till tunapark eftersom stan tydligen stängde 4 -.-, inatt blir det sova med Julia och Mathilda, igen! Ni är grymma ! Iallafall så bloggar jag från mobilen som ni kanske fattar och det är spyyyjobbigt , vi ska typ hoppa av strax spå, ni får ha det bra så skriver jag någon annan gång, puss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards