Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 mars 2012 20:43

hola !

 

idag va det skola osånt, hände väll ganska roliga saker dådå , eheheh !

efter skolan så degade jag , ida och julia hem till Julia, eller ja, vi stog vid staketet i skolan och solade ett tag oså också, HAHAHAHAHAH ! aja då hände lite roliga saker. Men sen så när vi kom hem till Julia så hämtade Julia Idas papper om andra världskriget som vi var duktiga o skrev i söndags efter lägret!

sen så drog hon hem, eller till sin farmor eller vart hon nu skulle !

jag och julia typ degade, åt macka, drack oboy osånt, sen så satt vi vid datorn, osånt. sen så åt vi osv, haha

typ kvart i /10 i 6 åkte vi och stef till kyrkan för polen-informations grej, mammis var redan dääär oså, sen så,

ah, vi lyssnade mest på konfirmationsledarna eller vad dom nu är, sen fikade vi och bestämmde vilka som skulle sova tillsammans i hytterna på båten och vilka som skulle vara i vilken grupp typ, Mwahaha!


sen , så skulle det sluta 8, men det slutade 10 i 7 istället , haha ;p

då såå , sa jag hejdå till Ida och Julia osen så, åkte jag och mammis till netto,

köpte lite grejer och sen åkte vi hem, hemma sååå, har vi bara tjockat typ!

eller, vi åt först glasstårta, sen choklad, MWAHAHAHAHAHAHAH !


nu sååå tittar hon tv och jag degar i sängen med datorn, och ska typ hoppa in i duschen, sen blir det sova!


tjaråååå !

skriver nog innan jag somnar, KANSKE

puss

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14
15
16
17 18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards