Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under februari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 februari 2012 19:28

TJABBA TJENA HALLÅ !

idag sååå , va det skola i hur länge som helst, massa kaos dag. idrotten va helt knas och jag och julia dog ganska mycket. det var döööökallt!! BLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH !

Iallafall sååsåsåsåsåsåsååå, efter skolan såååå, typ hittade jag ida och julia i glasrummet fast båda hade slutat för längesen :o :D

då vart jag glaaaaaaaa' :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

iallafall så , haha, gick jag ut, sen sååå, gapade dom efter mig och sen gick dom ikapp mig, sen gick vi till busshållsplatsen, sen så väntade dom på bussen med mig, sen så skrattade jag ganska högt åt några grejer oså,

osen så va bror väldigt gullig, och härsk gav mig en hjärtattack idag ocksååå... :oo

HÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅÅHHÅ !

sen kom bussen , så jag tog den hem och ida och julia gick någonstans. :)

I love u !


sen så när jag kom hem , så tänkte jag plugga en massa eftersom nästa vecka är HELTHELTHELT kaos.

men , så blev det inte, jag tog en dusch och sen åt jag, och nu är jag här.

ska strax ta upp so:n och skriva lite på den och sen titta igenom no:n sen kika vad det va jag hade i spanskaläxa, kanske göra några mattetal och sen bara tat lugnt.

 

eller , jag ska göra något åt mitt hår också, det ser, knas ut eftersom att det är EXTREMT självlockigt..

iallafall så, ska jag gå och lämna min tallllrik i köket nu och sen ska jag, dööö lite av köldskador ! :*

 

TJARÅÅÅÅ !


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 februari 2012 22:08

                                     

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 8 februari 2012 21:16

hej på er , varelser ute i universum. :]]]]

 

 

Idag såååå, va det koorororororort dag i skolan, GILLASSSS !

Slutade vid 1. Då drog jag, mathilda och julia hem till julia,

där umgåddes vi osv, HÅHHÅÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅHÅ :DDDDDDD

puss, älskar er


Kom hem för typ lite mer än en timme sen, då åt jag och sen duschade jag.

och sen la jag mig i sängen och där är jag nu, halvdöd. :)

imorgon är det ASLÅNG skoldag, bleeeh !


Iallafall så börjar vi 8, ENGELSKA, BLAAAH ! :(

sen är det typ idrott, sen massa skit, sen lunch, sen TVÅ NO-LEKTIONER ! </3

sen är det äckelspanska helt efter att alla andra har slutat.................


iallafall slutar halv 4.. :oooooo !


aja, skriver någon annan gång, nu ska jag kiiiika runt lite.

HEJJJJJJS SVEJJJEJEJEJEJEJEJS !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 februari 2012 22:28

Kan inte nå dig när jag vill, behöver dig i min vardag

Jag gråter mig till sömns, för jag saknar dig som fan

Drömmer mig bort, för jag saknar dig och allt vi haft

Försöker klara varje dag, men det är svårt att ta sig fram

Vill inte ha det såhär, men det är väll meningen

Vaknar med tårar och vill bara somna om igen

Du var den bästa, du var den enda

Kommer aldrig glömma, men vill inte minnas oss

För ju mer jag tänker på det, så saknar jag oss

En dag i taget, som vanligt fast värre

Du var min hjälte men nu finns du inte längre

Dags att torka tårarna för tiden är förbi


Du gav mig ett löfte som du bröt men borde hållt

Men jag älskar dig, du var min andra del

Kan inte sluta sakna de tider då det var vi

Vill inte minnas dig, men kan inte glömma helt

för i mitt hjärta finns du kvar i all evighet

Dags att torka tårarna för tiden är förbi

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 februari 2012 19:56

HEJSANHEJSAN !

Idag sååå , började jag 10 i 10, då hade vi språk, spanska.

Efter det hade vi no och sen lunch, sen så, samtid/svenska och sen engelska, sen sluuuutade vi halv 4.

Då kom mammis och hämtade mig, sen åkte vi till affären och hon gick in och köpte mjölk, frukt osånt.

Sen åkte vi till AMARAAANT och hon gick in och köpte semlor,

sen åkte viii hem.. :)

När vi kom hem sååå, var pappsen ute och borstade hundarna sen så, höll jag fram semel-kartongen till honom och sa tack för skjutsen (imorse). Han vart glad :)))) *tummen upppp*

Sen så, gick vi in och jag typ, tittade igenom alla skolgrejer jjag tog med hem.

Sen fikade vi, sen typ teve... :)))
Sen så, åt jag mat, och tittade runt lite på datorn, sen tog jag en dusch och nu är jag häääär. :)))


Ska strax föna håret och sen platta eller krusa eller något. :)))


skriver någon annan gång, puss !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 februari 2012 20:41

HEJSAN !

 

Idag va det typ konfirmationsgrej i kyrkan från halv 10 till 3 , så fick gå upp tidigt.

Nu är jag astrött , typ ! Iallafall så kom storebror och hämtade mig i kyrkan efteråt och sen åkte vi hem .

Då typ degade jag ett tag och sen såå, duschade jag, sen tv, sen maaaaaaat.

Sen efter det har jag degat lite till framför teeveeen och datorn.

Imorgon är det måååndag vilket betyder att det är skola.. -.-'

Iallafall så börjar vi 10 i 10 , så får väll fråga pappsen om han kan skjutsa eller så får jag ta bussen som går FETTT TIDIGT. Iallafalllalalalalalall, så ska jag göra någonting åt mitt EXTREMT självlockiga hår nu, skriver kanske senare,


puss !


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 februari 2012 00:27

TJAAAAAAAABBBAAAAATJENNAAAHALLLÅÅÅÅÅÅ !


jag är dödstrött och ska upp tidigt, så ska snart sova.

eller, jag ska typ messa med folk och titta på film,

men kommer somna, sååå, GINATTTTTTT !

aj löv ju !♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards