Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under februari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 februari 2012 01:48

jag har sååååhär extremt tråkigt sååå, tänkte att jag kan börja med sånt här:

" dag 1- BLABLABLA"

sååå får ni massa bildern osånt? :D


ska bara komma på massa grejer att lägga uuuut , MWAHAHAH !

kommer nog en sånt innan jag somnar, alltså, den första av dom !
EHEHH!, TAJRÅÅÅÅ

PUSSSSSSSSSSSSSSSS

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 februari 2012 00:21

TJABABABABABA!

Nu är det såhär att jag har extremt tråkigt. Är inte ett dugg trött och det är inga många som socialar sig med mig. :(

Men iallafall så lyssnar jag på musik och ligger i sängen med datorn och degar.

Ska väll snart sova, antar jag. Har ju inget annat att göra, WAAAH..


Eller , jo, jag ska gå på toa, sen ska jag , ähm..

Vetinte, typ fortsätta med det jag gör nu, INGENTING.


pusss ! 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 februari 2012 18:43

tjatjabba!

 

jag har extremt tråkigt, ska antingen duscha eller sätta mig i soffan och titta på tv,

men vet inte viiiikket av det. blir nog tv först, för då kan jag titta på vad jag vill tills mammis kommer och byter kanal.. HAHAH, och dååå kan jag duschaaaaaaaa, eheheheh ! ;dddd

känner att jag har varit väldigt osocial idag -.-'

inte pratat med nån typ, HERREGUD ALLTSÅ .


iallafall imorgon trorjag att jag ska till kyrkan (?)

eller.. va det imorgon?

HAHAHA, får fråga mammis, eheheh !

 

skriver senare, eller någon annan dag, puss !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 februari 2012 12:52

hejsan !

vaknade typ kvart i 11 idag, dååå gick jag upp och bytte om, gick på toa osååånt.

nu sitter jag i soffan, har precis ätit. Pappsen är och "tippar" tror jag, eller, jag tror att det va det han sa (?).

Mammis är på jobbet och Emil har jag ingen aning om vad han gör, han kanske är hemma (?)..

Nej, jag har ingen aning faktsikt. EHEHEH!

Idag ska jag inte göra något. GUD VA ROLIGT LIV JAG HAR, sitter hemma och degar varje dag typ -.-'

Ska nog städa, och så ska ni få bild på mitt hår, trorjag !

Sitter i soffan och tittar på "Phineas & Ferb", HAHAHAH !

IAllafall så, har jag inget att skriva, ska snart hämta laddaren till datorn så att den inte dör.

HAHAHAHA, juste..

Igår när jag precis hade färgat håret och fönat det osånt, så klagade jag på att det såg orange't ut där jag hade utväxt, odå när jag satt i köket och åååt en macka, alltså senare på kvällen, så

kommer pappsen och bah: VAFAN HARU GJORT MED HÅRET?!

jag bah: huuuh?

han bah: Det är ju orange't!

Jag bah: JAAA! Visst är det orange't där uppeee?

Han bah: HELA HÅRET JU !

Jag bah: HAHA, nej inte hela, men ganska mycket !

Han bah: Morots-Minna!

Jag bah: HAAHAHAH

Han bah: Minna the carrot, HAHAHAHA

alltså, fett speciell, sen gick han runt och mobbade mig hela kvällen före där.. :(

Jag tycker om dig också pappsen♥


skriver sen, puss !


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 februari 2012 18:04

HAY !


FÄÄÄRGAR HÅRET !


Idag när mammis kom hem från jobbet hade hon med sig hårfärg till mig, TACK SÅ MYCKET ♥

Iallafall så när jag hade ätit klart sååå satte jag i färgen i håret, så nu sitter jag och väntar på att få duscha ;ddd

Iallafall så ska jag skölja ur det om typ en kvart, sååå, det har gått halva tiden.

Skriver nog senare, då kommer det säkert någon bild också, tjarå !


lovelovelove

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 februari 2012 14:45

hejsanhejsan !

Nu har jag varit vaken i typ 3 timmar ochhhhhh, har inte gjort nåt vetttiiigt överhuvudtaget..

Eller , jag har ätit.. HAHAH .

Ska straaaaaaax gå och säääätta mig i soffan och dega framför tvn, men..

Inte äään, men snart, jaja, ni fattar..



Idag ska jag inte göra någonting alls, bara deeeeeeega.

Har inget att skriva, tjarå !


PUSSSSSSSSS !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards