Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 februari 2012 15:12

idag , ska jag göra INGENTING .


vaknade vid halv 12 eller något sånt. Eller halv 1? Nej vetinte, någon gång vaknade jag.

Då låg jag kvar i sängen ett tag, sen gick jag upp osånt.

Sen har jag dammsugit, HELA HUSET .

DUKTIG? JAAAAAA!


sen har jag bara degat, som vanligt

 

ikväll blir det väll typ, ta det lugnt o titta på tv eller något -.-'


har inget mer att skriva,hejdå!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 februari 2012 04:06

gooooodkväll, eller vad man nu säger.

jag kan inte sova, eller, ja alltså, har försökt, för några timmar sen, men det gick inte , så jag startade datorn igen och sen har jag liksom inte varit trött, så har inte kunnat sooovt. Det har typ inte varit någon som har varit social heller, eller jo några, men dom roligaste , socialaste jeklarna sover nuuu :((((

aja, har egentligen inget att "sikiriva", MWAHAHAHA..

jag har dödligt tråkigt och ska väll försöka sova eller någonting.

mammis kom hem för ttyp lite mindre än en timme sen också.

eheheh, trevligt, hon gick hem, herregud.. :o

Aja, det är dödskallt om armarna så ska kryyyyypa ner dom under täcket så att dom inte fryser till is!

MWAHAHAHA, skriver någon annan gång,


jag älskar er så det känns i hela kropppen!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 februari 2012 02:52

   EmiliaMargaretaElisabethLindström..

When the last teardrops falls
 I'll still be holding on, to all of our memories
And all of what used to be
When the last teardrop falls
I will stand tall, and know that you're here with
me in my heart
When the last teardrop falls

-Jag saknar dig dödligt mycket, det ska du veta..


Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards