Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 24 februari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 februari 2012 21:10

tjenis!

Nu har pappsen och broder kommit hem, men mammis är kvar hemma hos saila odom.

Pappsen orkade inte vara kvar där, så han kom hem för att sova, sen ska han väll åka och hämta mammis när hon vill hem. Jag sitter i soffan och tittar tv, degar jääärnet vettu.

Chips å cola också, tjockt.

Ska strax hämta laddaren till funken, för annars kommer den dö, och det vill jag inte.


skriver snart, loveu!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 februari 2012 17:29

hejsan!

 

nu äre såhär att mammis och pappsen nyss åkte iväg för att äta och sånt hemma hos några. Emil är på jobbet trorjag! Jag sitter i soffan och degar, har sjuuukligt tråkigt och ont i huvudet, BLLAAAAH !


Ska snart äta mat, trorjag. Typ köttfärssåååås, eller något. :p

Ikväll blir det väll ta det lugnt osånt, osen, ah.. vet inte riktigt. :)

 

Skriver någon annan gång, nu ska jag fixa mat.

hejssssssssss !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 februari 2012 13:21

1. Jag är rädd för fötter.

2. När jag är nervös knäcker jag fingrarna.

3. Jag hatar tystnad.

4. Jag saknar gammla klassen(6D) sjukt mycket!

5. Jag har KASST självförtroende.

6. Jag älskar att sjunga.

7. Jag är rädd för fiskar, fjärilar och fåglar.

8. Jag skrattar "ganska" högt..

9. Jag biter mig i läppen när jag ser någon söt kille för att jag inte ska börja le som ett fån..

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards