Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 februari 2012 14:12

nu ska jag dega framför tv'n , skriver sen !

 

njuter av looovet vettuuu .

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 18 februari 2012 13:11

hejsan !

igår kom jag hem från mathilda typ vid halv 9 kanske, då skjutsade julia och stef hem mig, tackkkksåmycket ! ♥

då åt jag tacoooos, sen så typ gick jag in på mitt rum och startade en film, somnade vid halv 11 kanske, va dödstrött ooooooo: HAHAHAH !

aja, sen nuuuusåååå, har jag dööötråkigt, vaknade ganska tidigt idag också, vid 10 ungefäääär,

sen så har jag bara degat och hjälpt mammis städa lite ! :))

ska strax fixa mig ochsen ska jag väll hitt på nåt, vet inte riktigt vad, för det finns typ inget att göööra .


GHAHAHAHAHAHA, DEGIS I MATSALEN IGÅR, HAHAHAHAHAHA ORKAR INTE !
HAHAHAHAHA , HAN SÅG UT SOM EN UPPSVÄLLLLLD HAMSTER, HAHAHAHAHAHAHAHAHAH !

flåt, AHAHAHAHAHAHAHA, SEN PSKYYYKADE HAN OSS, HAHAHAHAHAH !

OCH HÄÄÄÄRSK, MWAAAAAAAAAAH EHEHEH :DDDDDD


har inget att skriva, sååå bjussar på en biiild,

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards