Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 februari 2012 21:41

hejsan gullungar! :*****

 

 

jag har döööötråkigt,

tittade nyss på melodifestivalen med mammis och pappsen ! :)))

baskersmurfen ulrikmunther ♥


nuuu såå, sitter jag i sängen och äter godis och lyssnAAAr på muuusik, typ :)))

ska snaaaaaaaart typ gå och tittta om det är någe på tv, eftersom mammis och pappsen sitter där och degar.. :D

aja, min mobil är typ död, det är därför jag sitter i mitt rum, eftersom den är påååå laddning och jag inte vill lämna den, för jag messar med folk och.. ja, dååå, kommer dom bli sura för att jag inte svarar, HÅHÅHÅÅ


Eller vänta.. kan ju ta med laddaren till tvn?

Aja, ingen bryr sig, jag vet .. :ppp


JAG ÄR trött, eller.. NEJ det är jag inte, men ändååå.. :oo


Aja, jag har inget att skriva , så jag ska ta ååå kila vidareeeeeee :)))))

HEJDÅSAN!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 februari 2012 16:20

hejsanhejsan !

 

WOUUUUAAAAAAH !

Fotbollsmatchgrejen är ÄNTLIGEN slut ! :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

fast nu tittar dom på nå annat skit, trorjag.. :ooo

Iallafalllllll sååå börjar jag bli hungrig, men.. HHÅHÅÅH, vi ska säkert inte äta på flera timmar..... :(((


Aja, jag överlever väll, KANSKE.

 Jagggg, vet att ni vill ha mer "fotografier" , eftersom att det är flest som har röstat på det i omröstningen, nästan 41% !!

Men har knappt några bilder på datorn som ni inte har sett.. :/

Får väll börja ta MASSA mer kort än jag redan gör, sååå att ni får biiiilder, riiiight?! :))))


Aja, nuuuuuu, ska jag dega lite, eller njae...

Gå och titta vad min kära familj sysselsätter sig med, WOAHAHHAHA va smart jag lääät !:DDDDD


Aja, skriver sen, puss !

jag älskar er oändligt. ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 februari 2012 14:53

TJABBABABABABABAAAA !

 

nu såå, har jag massa  tråkig, för mammis, pappsen, syster och billyYYYyyYyY sitter och tittar på fotboll, det är typppp, nån liverpool match.. HAHA..

jag har precis ätit glassståååårta med dom och nu vet jag inte vad jag ska göra, kanske plugga.. -.-'

HAHAHAHA, alltså, jag har såååååå äckligt tråkigt, lyssnar typ på musik och degaaar. :pppp

Iallafall sååå, skriver jag senare, om jag orkar !

tjarooooo !


FIN bild osv.....

 


 

 

:')

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 11 februari 2012 00:19

my goooood va söt ! :')


ska bara andas lite och sen sova, gör jag är dödstrött :oooo

 

gnatt, pussss !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards