Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 februari 2012 20:54

hallloo !

 

jag är ganska såå dööööd, efter den här veckan i skolan och ändå så har det inte varit mer än vanligt att göra,

eller, ja det har varit lite kaos, men det brukar det ju vara.

har inte sett härsk ochdom så mycket den här veckan, SORGLIGT ! :(((((((((


*snyffttttt*


aja, iallafall sååå, idag åkte jag hem dírekt efter skolan och sen har jag deeeegat, sovit och ätit.

känner att jag inte har gjort nåt vettigt på HELA DAGEN. haha,

ska snart gå på toa, drick någonting och titta vad mammis gör, sen ska jag väll..

inget speciellt, musik typ :)))

skriver någon annan gång, orkar inte mer nuuu, puss !


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 februari 2012 20:12

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16
17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards