Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under januari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 6 januari 2012 00:06

tja !


nu ska jag typ, platta igenom håret lite snabbt,

så slipper jag platta hela imorgonbitti,

för, det tar ååår.

men iallafall, då behöver jag bara platta lite imorgon,


när jag har gjort det ska jag sleepa så jag orkar

gå upp imorgon,

tjarååå !


puss, gnatt !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 januari 2012 19:41

hejsan sötnosar !

nu, så har jag typ precis duschat, och ska snart titta på tv med mammis och pappsen. :)

iallafall, så ligger jag i sängen och lyssnar på musik och chattar just nu. (:

längtar till imorgon gör jag också !

oså är jag trött, hur trött som helst, men innan jag sover, ska jag föna håret, titta på ett tv-program och platta håret, så .. kan inte sova än på ett tag.. :p

eller kan kan jag väll, men jag vill inte, haha :D

I wanna sunburn, just to know that I'm alive,

to know that I'm alive


skriver någon annan gång! hejdo ! :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 5 januari 2012 14:08

HEJSAN !

Idag , ställde jag klockan, och den här gången gick jag upp också. *Stolt*!

Iallafall, inatt somnade jag lite efter 5, kvart/tjugo över kanske.

Sen vaknade jag av larmet klockan 11.03

Då gick jag upp, tog på mig kläder oså, sen åt jag frukost och tittade tv.

Sen efter det, så har jag sovit i soffan ett tag....

Och, jag har hjälpt pappsen laga mammis bil, eller ja, jag höll in en knapp några gånger, Haha...

Men iallafall, så ska jag snart stänga av datorn, för..

Annars kommer den dö, och, ja, jag har inte laddaren här, eller alltså, den är här, men inte här, den är i mitt rum och jag är i vardagsrummet, datorn dör om 3 minuter och jag ska inte göra någe mer innan jag stänger av den.

Men måste typ, avsluta dethär nu,


HEJDÅ , pusss !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 januari 2012 20:13

Hejsan sötar! Degar i soffan och tittar på tv med Mammis, :)

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 januari 2012 16:02

hallådär !


nu är det såhär att jag skulle städa idag, så det ska jag väll iallafall börja göra snart, fast först ska jag titta twitter, fb, dv osv :)

skriver senare, puss

jag älskar er så giganormt myckä !

 
 
 
 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 4 januari 2012 15:29

hejsan :)

idag sååå, ställde jag faktiskt klockan, tänkte att jag skulle börja vänja mig vid att gå upp lite tidigare,

så ställde den på 10.02, tror ni att jag gick upp då ellur?

nej.. jag vaknade klockan 13.03 och då, ja..

alltså, då gick jag upp , gick på toa, bytte om osv.

sen åt jag och nu är jag häääär :)

eller ja, har suttit vid datorn ett tag, men alltså, har inte tittat bloggen nå,

men nu är jag häääär :)

nu så ska jag, typ , städa snart,

eftersom jag inte har gjort det än....

men iallafall så , längtar jag sjukligt till fredag 6/1 !

OCH ÄNNU MER TILL 19/4!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAAH :')

hihihihiihihihihihihi !

saknar mina bästavänner sjukligt, älskar er !


skriver snart ,poss !♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 januari 2012 19:36

halllooo !

har inte lika ont i magen nu, :)))


men iallafall så har jag tråkigt, men..

LÄNGTAR SOM TUSAN TILL 19/4 ! och till 6/1 ! :')


ska titta på tv med mammis nu, skriver senare, ciao !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards