Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under januari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 januari 2012 14:01

TJABBATJENAHALLÅ !

 

Nu är det såhär att, jag är lite kär i den hära låten ! WAAAAAAH !

Så, tänkte att jag kunde köra på dagens låt idag WAAAAH!

Awesome, AHMEN.. DET HÄÄÄR ÄR DAGENS LÅÅÅT !

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 22 januari 2012 11:19

Hallå där ute alla varelser någonstans ute i universum !

 

Idag sååå, ska jag typ dammsuga mitt rum oså, sen ska jag duscha som vanligt och sen bara ta det lugnt trorjag, Just nu sitter jag i sängen har precis ätit godis. Ska snart gå och hämta någonting att dricka och sen ska jag nog, titta på lite bloggar ochså. Sen, ska jag kika in på twitter, facebook osv också !

Sen när jag har degat ett tag, så ska jag dammsuga. Aja, nu ska jag dricke någe, adios !

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 januari 2012 18:50

TJAAAAAAE !

Kom hem för nån timme sen kanske, sen så har jag ätit och deegat.

Ska strax duscha eller någe, och sen blir det såååsa resten av kvällen !

Skriver senareeeeeee !


 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 21 januari 2012 18:34

☐ Taken ,


☑ Singel,




Ninja.

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 20 januari 2012 23:08

Hejjjjsan småttingar! Skriver från mobilen det är därför texten är knaaaaas! Inte hemma, därför jag inte skriver från datorn oh därför har jag inte skrivit idag.. Iallafall då har jag varit i skolan idag, och nu är jag och Julia hemma hos Mathilda, det är nice! Iallafall så är bror väldigt stilig. :) Härsk också (ā) Skriver någon annan gång, puss!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 januari 2012 20:09

TJAAAAAAAAAA !


Jag ska snart sova, är trött och, ska försöka gå upp rätt tid imorgon också, eftersom jag varje dag går upp 15-20 minuter innan jag ska åka och allt blir kaos..

Iallafall så duschade jag typ nyss, sen har jag pratat med mammis, osv.

Imorgon börjar jag 9 ! WAAAAAAAH !

Iallafall sååååå, saknar redan Julia :(((

 

OCCHHH NATHALIE SOM JAG INTE HAR TRÄFFAT PÅ JÄÄTTTEEELÄÄÄNGGEEE !

Oså saknar jag Sofie, Ida och Lovisa som jag inte träffade idag :((((((((((( !

 

Oså saknar jag bror :(

Och härs..

O HANS !

O veke.. :(

HAHAHA, inte bröd..

 

WALLAAAAAAAAAH, skriver någon annan gång !

jag älskar er, puss !

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 19 januari 2012 16:50

3 månader, 1 timme och 10 minuter till insläpp


GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ! :')))

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards