Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under januari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 januari 2012 23:06

Heartaches and mistakes
How many hits can a good girl take?
I'm tired of hurting
Slowly learning

Irate you're too late
Look at the mess that you've created

 

 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 januari 2012 10:51

HALLÅÅÅÅ!

 

Vaknade typ nyss, riktigt nice med sovmorgon måste jag säga !

Igår , eller ja idag, somnade jag vid halv 1/1 kanske.

Iallafall nu är jag ashungrig, ska gå upp och titta om vi typ har något att äta.
Fast först ska jag titta om någon är hemma och gå på tooaaaa !


Idag blir det väll typ att seeeeeeega hela dagen, awesome !

Har inte utvecklingssamtal heller så behöver inte åka till skolan, HELT LEDIG !

! YEAH !


Ska plocka upp lite kläder som ligger på golvet nu, sen såå ..


Nej jag har ingen aning, skriver sen, puss !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 januari 2012 22:17

Idag va det en helt vanlig dag i skolan, så har inget att säga om den.

Utom att jag och Julia hade ganska asroligt på matten, YRKESMÖRDAREN, HAHAAH !

Efter skolan, va det några skapligt tuffa ungar som vi stog och pratade med ett tag,

sen följde jag med Julia och Sosso till bussen och sen gick jag till mammis jobb,

där drack jag varm choklad, sen handlade vi sen åkte vi hem.

Hemma, sååå... har jag ätit, hjälpt mammis med att fixa en grej till jobbet, VÄLDIGT STOLT !

Sen har jag sovit i soffan och tittat på tv.

sen har jag ätit glass, två gånger , men mammis !

Har inte hunnit med någe mer, imorgon är jag LEDIG !

Fy tusan va nice !YEAAHHH!

ska snart sova, tror jag !

eller, jag ska titta film, men somnar väll snart ,

är trött !

 

imorgon blire ta det luuugnt hela dagen och kanske titta lite på engelskaläxan eller skriva på novellen, men..

vet inte riktigt, bara om jag orkar .. ;d

annars blir det deeeeega och seeeega HELA DAGEEEN !

 


 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 23 januari 2012 21:38

jagärfaktisktganskaläskig, barasånivet.

 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards