Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 januari 2012 19:06

Såg just bilen åka på gatan utanför, vet ni vad det betyder?!

 

-jo , mammis och pappsen ..

 

MED MAAAAAAAAAAAT ! :DDDDDDDDD

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 januari 2012 17:43

BLÅÅBÄR, nej, men.. HEJSAN ! :D

Min familj tittar på fotboll på tv, eller ja, mammis, pappsen och systermin.

Men, ja , alltså, dendära matchen som dom tittar på har hållt på i hur länge som helst , hur långa är fotbollsmatcher egentligen?!

Herrrejöösses, den tar ju icke slut :oo

Iallafall, så är den väll slut någon gång, hoppas jag.

Jag börjar bli sWenhungrig också, usch ..

Men, alltså, när den dära  matchen är slut så ska väll mammis åka och lämna syster hos någon kåmpeis och sen så, ska vi väll säkert äta, hoppas jag iallafall..

Ska duscha, men tror jag gör det ikväll istället för jag är typ halvdöd nu och orkar inte resa mig från sängen.

 

It's hard to say how you feel,

been down the longest road,

sayin yes when I'm a no.

 

skriver sen, kommer KANSKE outfit också, vi får se, tjaooo ! :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 januari 2012 14:53

hejsaaaaaan !

 

Idag sååå, gick jag upp typ halv 11, eller nej, jag vaknade då.

Sen gick jag upp typ kvart i 11.  Sen så , åt jag.

Sen bäddade jag sängen och tittade runt lite på datorn, typ facebook, dayviews, twitter osv.

Sen när jag hade gjort det, sååååå..

Ja, vad gjorde jag då?! xd

Äh, kommer inte ihåg, sen vid halv 2/2 hämtade mammis Jonna så nu är hon här.

Dom ska typ titta på tv, (fotboll) blaaah..

Men jag ska deega.

Sen sååå, ska jag duscha oså också, men det gör jag lite senare, orkar inte just nu. :)


NU SKA JAG GÅ OCH TITTA VAD MIN FAMILJ SYSSLAR MED, TJARÅÅÅ ! :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 14 januari 2012 13:55

ska nog göra en ny omröstning snart, för det verkar som att ni vill att jag lägger ut mer "fotografier".

så då ska jag försöka göra det också,

börjar..

nu !


 

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards