Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 januari 2012 19:04

hejsan sötnosar !

jag har varit jääätteduktig idag, jag har städat, och städat OCH möblerat om och STÄÄÄDAT i mitt rum, och både mammis och pappsen tyckte att jag hade gjort det jättebra och att det vart jättefint ! *stooolt*

och nu har jag gjort om här på bloggen OCKSÅ !

GAAAAAAAAH !

ny failad header, och annan design.

wahahahah, känner mig väldigt duktig som har tagit hela min sista lediga dag till att fixa !

snart blire hoppa in i duschen, sen titta på lite tv tror jag.

sen sooova, och imorgon börjar skola igen..

ändå nice att träffa alla kompisar , eller ja..

mina bästavänner .


skriver kanske nå mer innan jag går och lägger, mig vi får se. :)

puss :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 9 januari 2012 15:38

hej !

jag håller på å städar, är väldigt duktig faktiskt, men har städat i typ 2 timmar nu, så tyckte att jag behövde en liiiten paus. datorn står på med musik medans jag städar också, just nu är idol-skivan som går, hahah..

därför vart det den där rubriken, för det va den låten på just nu -.-'

iallafall, så.. jag hittar inte mina nycklar och imorgon börjar skolan, då BEHÖVER jag dom !

shiiit, åååh, jobbigt läge, om nåt !

ska fortsätta städa nu och sen skriver jag väll senare om jag inte somnar eller något när jag har städat, duschat och ätit.

HAHA, är hungrig..

men iallafall så, ikväll ska jag duscha, sen måste jag föna håret så att jag kan göra något med det, så det inte är helt kaos första dagen i skolan.

hahaha, iallafall, ingen bryr sig. :)


ska städa nu, så hejdåå !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards