Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 januari 2012 19:36

halllooo !

har inte lika ont i magen nu, :)))


men iallafall så har jag tråkigt, men..

LÄNGTAR SOM TUSAN TILL 19/4 ! och till 6/1 ! :')


ska titta på tv med mammis nu, skriver senare, ciao !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 januari 2012 17:18

hallåeeeee !

jag har görtråkigt,

har fortfarande ont i magen, så ..

hade sWensvårt att somna inatt, igen

men iallafall, när jag hade somnat, tillslut, så sov jag till 2.

sen gick jag upp, åt, oså.

sen tittade jag på tv och sov i soffan,

sen har jag bara vilat hela dagen, har inte haft lust att göra nå.

sen har det inte funnits nåt att göra heller,

så nu,, har jag bara typ sovit hela dagen nästan -.-'

iallafall, nu har mammis kommit hem från jobbet, så jag ska titta vad hon har för sig.

sen ska jag göra nåt,

hejjjjs!

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 januari 2012 03:34

tjabbatjabba i natten !

jag har galet tråkigt, och ska försöka sova nu.

har tittat facebook, dayviews, kamrat, osv

så nu, ska jag FÖRSÖKA iallafall, sova .

kanske messar med lite folk också , tills jag somnar om jag nu gör det.

vilket jag hoppas på , om jag har ont i magen när jag vaknar också så spårar jag ur !


gunatt gullar, poss ! :*

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 januari 2012 03:16

min mage gör ont och jag kan inte sova


fytusan va irriterande det här är.. :(

jag är sjukligt trött men , det går verkligen inte att somna, har försökt i typ 2 timmar !

har legat och vänt på mig hur mycket som helst och verkligen försökt allt för att somna,

typ, tänkt på en massa olika saker, för brukar somna om jag gör det.

typ tittat upp i taket, som jag inte ser för att det är kåååååålsvart och , ja..

lite allt möjligt, men det går tamigtusan inte.. :o

kan vara för att jag vaknade någon gång mellan 2 och 3, sen har jag sovit nån timme på dagen och lite i soffan på kvällen också, så nu kan jag inte sova. sen har jag inte gjort någe idag, bara degat, duschat , ätit osv.

men inget ansträngande så har ju inte blivit trött av nå sånt.

juste jag har ritat också, hahaha :DDDDDDDDDDDDDDDDDD

nu ska jag , titta fb osv, sen ska jag försöka sova igen, eller så startar jag en film såfår vi se om jag somnar,

brukar ju alltid somna när jag tittar på tv/film annars, så det borde funka nu också, ellerhur? ;d

gnatt !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 3 januari 2012 01:34

tjalalalalalalala!

 

har just tittat på film , "flicka 2". :)

ska strax sova, är trött och har ont i magen,

får se om det går över tiss jag vaknar, får väll hoppas på det.

skriver senare idag, typ när jag har vaknat eller någe :)

puss, jag älskar er !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards