Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under december 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 december 2011 16:33

tjabba !

fixat lite med sossopops blogg,

så alla checkar in där, adios ! :*

http://sofiieandersson.bloggplatsen.se/

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 17 december 2011 14:31

tjabba tjena hallå !

jag har tråååkigt,  sitter i köket och degar, eller ja..

ähm, mormor och jerry är här, så dom sitter vid köksbordet och pratar med mammis och jag sitter och är fedt osocial,

maha, men jag har inget att säga , för dom pratar om restauranger.. xddd

nu så ska jag typ, checka facebook, dayviews osv.

sen ska jag fortsätta deeega.

HAHAHAHAHAHHA, limpan är sååå ful! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !

härsk, lillkillen och bror , sjukligt fina !

poss ♥


den veke, HAHAHAHAHAHAH jadööör, i matsalen, HAHAHAHAHA

 

hejdo !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 december 2011 19:38

hejsan


jag har så dödligt tråkigt,

det här är nog den tråkigaste fredags-eftermiddagen/kvällen på riktigt länge !

jag har inget att göra, mammis och pappsen tittar på något dåligt på tv,

ingen är social.

osvosvosvosv,

urkel!

nu ska jag gå och ta ur linserna, sen ska jag typ..

vetinte, titta om dom fortfarande tittar på det där, eller om dom tittar på nåt vettigt !

adios !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 16 december 2011 08:03

 
Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 december 2011 20:15

hejsan !

nu har jag duschat, så nu ska jag bara ta ur linserna,

sen ska jag nog föna håret och typ platta det eller någe. :)

iallafall, skriver snart !

för nu ska jag ta någe å dricka för jag är dödstörstig, sen ta ur linserna !

poss ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 15 december 2011 18:16

tjabba !

nu är det såhär att jag börjar bli riktigt trött,

jag gjorde en massa grymma saker idag i skolan ! *stolt*


gjorde muntliga på so'n, så att jag får betyg.

lämnade in spanskagrejs till Mathias för Martina va inte där när jag skulle ha lektion..

kompletterade no'n.

va fett bra på idrotten.................HAHAHAHAHA

gjorde andra delen av matteprovet och kompletterade det jag inte kunde förra gången :$

byggde på bron, på no'n


jag har varit SKITBRA idag.

men nu är jag trött....

ska ta ur linserna, duscha

sen ska jag titta på film , så att jag kan göra recension-grej imorgon,

sen ska jag nog tänka igenom vad det är jag ska säga på engelska-redovisningen av typ "famous shit".. :o

men iallafall, nu lyssnar jag på musik och sjunger, awesomeawesome! ♥


jag älskar er, skriver snart !

posssssssss :* ♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Skapa flashcards