Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg under december 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 29 december 2011 16:21

hejsansvejsan gullungar !


jag har sjukligt tråkigt.. har inte skrivit nå idag för, jag har typ , sovit och tittat på tv, å ätit lunch,

det är det enda jag har hunnit med, nu sitter jag i soffan och tittar på barnprogram med datorn i knät.

den kommer strax dö, så hinner inte skriva mer, orkar inte hämta laddarn heller,

för alltså, det är inget viktigt jag ska göra pån , så skiter it.


men nu ska jag titta fb lite snabbt innan den dör, skriver nog senare,

poss !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 december 2011 16:41

hejsan !


förut skrev jag ju att jag skulle städa idag, jag började göra det också.

sen orkade jag inte mer efter typ 3-4 minuter, så sket it och starta datorn igen, haha :)

gör det senare eller någon annan dag, ska göra det iallafall.

men , nu sitter jag i sängen med datorn framför mig , checkar runt på lite bloggar,

facebookar, lyssnar musik och checkar dayviews,

är hungrig, pappsen kom hem för ett tag sen också,

eller typ, en timme sen kanske.

 

mammis slutar om en kvart så hon kommer väll också hem snart,

 

jag har galet tråkigt och har ingen aning om vad jag ska göra..

kanske städar nu iallafall, får se om jag orkar .

 

om ni är riktigt gulliga så ger kan ni väll ge mig lite musik-tips och film-tips? (A)

skriver senare, för jag orkar inte nu.

haha, puss

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 28 december 2011 14:08

Hei !

Det blev inget inlägg igår. Det hade blivit det om internet hade fungerat, men det gjorde det inte. Så kunde inte skriva, men.. Nu är jag här och skriiiiver. :)

Igår hände inget speciellt, jag.. typ tittade på film, sov, duschade osv.

Ah, så det va inget intressant heller.

Men idag, så ska jag nog städa, är hemma själv just nu.

Mammis är på jobbet och pappsen också.

Har ingen aning om vart Emil är,  men han är inte hemma iallafall.

Nu tittar jag på någon film som går på tv, den är typ helt okej ! :)

Jag har sjukligt tråkigt och är törstig , så..


Skriver senare, jag älskar er !


Av Minnamadeleine parkkila♥ - 26 december 2011 23:56

dagen spenderades med dom bästa brudsen i hela världen !


bio och lite shopping, mat och godis osånt + massa prat och skratt


ni är totalgrymma, jag älskar er

jag älskar er som in i bombens mycke ♥

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 25 december 2011 14:15

This is to one last day in the shadows
And to know a brother's love
This is to New York City angels
And the rivers of our blood
This is to all of us, to all of us

Don't tell me if I'm dying, cause I don't wanna know
If I can't see the sun, maybe I should go
Don't wake me cause I'm dreaming, of angels on the moon
Where everyone you know, never leaves too soon

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 december 2011 20:49

god jul pipål !

hihihi, har typ fått julklappar, tjockat mat, tjockat godis å fika å tittat kalleanka,

sen har jag tittat på 1 och en halv film,

och nu sitter jag i sängen med datorn och typ, messar också, maha :d

men iallafall,

har inget att skriva nu, eller jo, jag kan tacka mina käääära familj och mina underbara vänner för julklapparna :')

dom va awesome allihopa ! :*


jag älskar er , dudes !


skriver senare, ska typ, fixaaaa lite , städa lite oså,

sen ska jag titta klart på filmen och så, ska jag ta liiite kort på grejerna oså !

hare gryyyymmmt !


o, god jul, igen ! :* 

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 december 2011 01:09

All I want for christmas, is looove

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 24 december 2011 00:17

god jul förtusan !

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards