Världens bästa blogg (Y)

Alla inlägg den 31 december 2011

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 december 2011 23:17

43 minuter kvar av 2011,


hare bra dom 43 minuterna !


tvåtusentolv, här kommer vi !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 december 2011 21:57

tjäääääääääääää !

sitter i vardagsrummet å tittar när mattias spelar guitar hero,

sen chattar jag med ida som är med julia också ! saknar er, tjejer !

har precis ätit mat och efterrätt så är sjuuukt mätt. men iallafall så har jag fortfarande asont i magen ..

får se om det går över, annars äre ju.. lite synd..

haha, imorse väckte min syster mig typ vid 10 kanske, har inte riktigt koll eftersom jag inte orkade bry mig,

då jag bara hade sovit i några timmar och inte ville gå upp..

men iallafall så gick jag upp, fick lite julklappar oså, sen åt vi osånt också.

sen skjutsade jag och mammis hem henne och sen åkte vi hem igen.

sen så har jag typ, dööööt hela dagen, haft tråkigt och ont i magen.

sen har jag duschat o fixat mig också.

eftersom vi har haft gäster här, eller ja.

mormor, morfar och jerry har åkt hem, men saila å dom är kvar.

såååå, alla sitter i köket och pratar, utom mattias som spelar och jag som sitter med datorn i knnääääät å tittar på ..

det här är ett ganske jätteonödigt inlägg....


aja ska gå på toa nu, adios !

Av Minnamadeleine parkkila♥ - 31 december 2011 11:06

Hejsan! Sitter vid köksbordet och väntar på att få äta, har grisont i magen.. Storasyster är här, och typ firar jul eftersom hon har varit i Thailand, så har vi inte firat jul tillsammans än. Så då fick det bli idag :) Fick jättefina julklappar , tack så mycket! Ska strax äta, så hejdå så länge, puss♥

Presentation


Tjabbatjabba!
Jag är en flicka, 14 år, fyller 15 i sommar. Bor i Eskilstuna, Södermanland. Jag heter Minna, men dom flesta kallar mig Madeleine eller Madde, så välj själv du, jag föredrar Madde eller Madeleine.
Massa kärlek, puss!

Fråga mig

16 besvarade frågor

Omröstning

Vad borde det finnas / finnas mer av på min blogg?
 Dagens ...
 Fotografier
 Outfits, makeup, osv
 Hiss och diss
 Videoinlägg
 Frågestund

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards